Rusza CV Festival – nowa akcja platformy rekrutacyjnej Talentuno

26 sierpnia wystartował CV Festival, akcja platformy rekrutacyjnej Talentuno. W trakcie trwającego dwa tygodnie wydarzenia, każdy będzie miał możliwość zarobienia nawet 1000 zł, jednocześnie pomagając swoim znajomym znaleźć wymarzoną pracę.
O autorze
1 min czytania 2019-08-27

Na nietypową akcję zdecydował się start-up Talentuno, który w tym roku wszedł do Polski. Platforma oparta na crowdsourcingu chce zmienić oblicze rynku rekrutacji w Polsce, angażując rekruterów-freelancerów, czyli osoby polecające swoich znajomych do pracy. Podczas CV Festival, za każdą rekomendację, bez względu na to, czy zakończy się ona udaną rekrutacją czy nie, platforma wypłaca 50 zł. Dzięki tej akcji, w szybki i łatwy sposób można zarobić nawet 1000 zł, gdyż każdy uczestnik może polecić do 20 osób.

– Nie istnieje wiele sposobów na zarobienie 1000 zł w krótkim czasie. Jako Talentuno chcemy wykorzystać okres wakacji, ponieważ wiemy, że właśnie w tym momencie, wielu osobom przyda się dodatkowe kieszonkowe, np. na wyjazd na jeden z kultowych festiwali muzycznych. Jednocześnie chcielibyśmy zachęcić młodych ludzi i pracowników do zapoznania się z naszą platformą, która może okazać się świetnym sposobem na dodatkowy zarobek – mówi Peter Balazsik, prezes i współzałożyciel Talentuno.

W akcji można wziąć udział z dowolnego miejsca na świecie, w dowolnym momencie trwania CV Festival. Wystarczy zarejestrować się jako MatchMaker na platformie, kliknąć w „Mój profil”,

a następnie użyć funkcji „Dodaj nowego kandydata”, by przesłać CV jednej lub kilku osób, które spełniają trzy podstawowe warunki: CV musi należeć do osoby, która wyraża zgodę na rejestrację na platformie, mieszka na terenie UE i zna angielski na poziomie co najmniej średniozaawansowanym. Za każdy przesłany dokument, po dokładnej weryfikacji zgody i danych kandydata, w ciągu 10 dni zostanie wypłacone wynagrodzenie. Polecenie znajomych do pracy poprzez platformę może okazać się początkiem rozwoju ich kariery – zwiększy ich szanse na otrzymanie korzystnych ofert pracy od firm, które już korzystają z Talentuno.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Mamy bardzo ambitne plany w stosunku do rynku polskiego. Kampania CV Festival to sposób na dotarcie z informacją o naszej platformie do szerokiego grona potencjalnych MatchMakerów. Dla niektórych, może to stać się źródłem dodatkowego zarobku, a nawet podstawową formą utrzymania, gdyż oprócz gwarantowanej zapłaty za każde CV, polecający zarabia nawet do 2100 zł prowizji, jeżeli jego kandydat zostanie zatrudniony – podkreśla Peter Balazsik, prezes i współzałożyciel Talentuno.

Słuchaj podcastu NowyMarketing