Marketing terytorialny szansą dla regionu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marketing terytorialny szansą dla regionu

Jak wypromować miasto, gminę czy województwo? Jakich narzędzi używać, by zachęcić ludzi do odwiedzania, studiowania, inwestowania i osiedlania się? W jaki sposób informować o atrakcjach regionu?

Odpowiedzi na te i wiele innych pytań poszukiwać będą już w listopadzie uczestnicy III Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampanie promujące miasta i regiony to już z pewnością nie tylko efekt chwilowej mody, ale codzienność. Dynamicznie zachodzące zmiany w marketingu, w tym również terytorialnym, skłaniają do śledzenia najnowszych trendów, wykorzystywania nowoczesnych narzędzi i środków komunikacji.

Z roku na rok rośnie świadomość tego, jak ważna dla regionu jest promocja. Urzędy Wojewódzkie, Miasta czy Gminy coraz częściej, a co ważniejsze chętniej, podejmują się kształtowania relacji z otoczeniem. Angażują w to ekspertów wykorzystujących posiadaną wiedzę i umiejętności w praktyce. Ponadto osoby odpowiedzialne w samorządach za komunikację podnoszą swoje kwalifikacje z zakresu marketingu terytorialnego i spotykają się na poświęconych tej tematyce wydarzeniach, by dyskutować oraz wymieniać się doświadczeniami.

Innowacyjne podejście do marketingu miejsc

Aby zainteresować potencjalnego odbiorcę kampanii promocyjnej regionu należy włożyć wiele wysiłku i pracy nie tylko w przygotowanie koncepcji, ale i samo zaplanowanie działań oraz ich późniejszą realizację. Chcąc dotrzeć ze swoim przekazem warto zaciekawić, zaintrygować, zainspirować. W nieszablonowy sposób przebić się do świadomości i wyobraźni adresatów przy stosowaniu różnych narzędzi komunikacji. Z każdym rokiem uczymy się wykorzystywać w większym zakresie nowoczesne technologie. Social media, questing, aplikacje mobilne coraz częściej obecne są w marketingu miast i regionów.

Inspiracje z kraju i z zagranicy

Jeszcze do niedawna panowało przekonanie, że to co zagraniczne – jest lepsze. Dotyczy to również działań komunikacyjnych realizowanych przez samorządy. Ten stereotyp na szczęście powoli odchodzi w zapomnienie. Tworzone w Polsce kampanie są na równie wysokim poziomie, co te zagraniczne. Dlatego warto spojrzeć także na „własne podwórko” i tam szukać inspiracji. III Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach, który odbędzie się w dniach 21-22 listopada br. w Rzeszowie, będzie okazją do wysłuchania licznych prelekcji ekspertów marketingu terytorialnego zarówno z kraju, jak i z zagranicy. Wymianę poglądów i doświadczeń umożliwi panel dyskusyjny, a praktyczne nabycie umiejętności – warsztaty, które rok temu cieszyły się dużym zainteresowaniem wśród uczestników wydarzenia.

Podczas Kongresu zastanowimy się nad tym, w jakim kierunku zmierza e-marketing i m-marketing miejsc oraz jak dziś budować wizerunek, aby region był atrakcyjny dla inwestorów. Porozmawiamy o efekcie miejsca pochodzenia, a także rozszerzeniu brandu Berlin z turystycznego na turystyczno – konferencyjny. Będziemy poszukiwać odpowiedzi na wiele nurtujących pytań, a w tym: w jaki sposób działania marketingowe wpływają na rozwój miast i regionów oraz jak zachęcić turystów do odwiedzania, a studentów – do zdobywania wiedzy właśnie w naszym mieście?

Głównymi partnerami wydarzenia są: Urząd Marszałkowski Województwa Podkarpackiego, Urząd Miasta Rzeszowa, Stowarzyszenie Informatyka Podkarpacka, a organizatorem technicznym firma Exacto Sp. z o.o. Kongres jest wydarzeniem bezpłatnym. Zgłoszenia przyjmowane będą do 11 listopada br. W związku z dużym zainteresowaniem poprzednich edycji wydarzenia wśród uczestników – przy rejestracji decyduje kolejność zgłoszeń. Zapraszamy na stronę Kongresu: www.podkarpackie.org.pl.

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij