Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Agencja PA przygotowała dla LOT-u wakacyjną kampanię online

PLL LOT wystartowały z wakacyjną kampanią online, w której ceny biletów do wybranych krajów zaczynały się już od 199 zł. Za materiały digital najnowszej promocji LOT-u, do której zaliczają się m.in.: banery, screeningi i mailingi odpowiada agencja PA.
O autorze
0 min czytania 2019-08-28

W ofercie LOT-u pojawiła się wakacyjna promocja biletów do wybranych krajów Europy, Azji i Ameryki Północnej, a ich ceny zaczynały się już od 199 zł. Kampania trwała do 20 sierpnia 2019 roku i została przygotowana m.in. na rynek polski, francuski, angielski, niemiecki, ukraiński i singapurski. Na potrzeby najnowszej kampanii LOT-u, agencja PA przygotowała materiały digital. W ramach działań online PA zaprojektowała m.in. banery, mailingi oraz screeningi dla czołowych portali internetowych.