W ofercie LOT-u pojawiła się wakacyjna promocja biletów do wybranych krajów Europy, Azji i Ameryki Północnej, a ich ceny zaczynały się już od 199 zł. Kampania trwała do 20 sierpnia 2019 roku i została przygotowana m.in. na rynek polski, francuski, angielski, niemiecki, ukraiński i singapurski. Na potrzeby najnowszej kampanii LOT-u, agencja PA przygotowała materiały digital. W ramach działań online PA zaprojektowała m.in. banery, mailingi oraz screeningi dla czołowych portali internetowych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024