Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Holenderski supermarket Jumbo wprowadził „rozgadaną kasę” dla samotnych osób i seniorów

Holenderski supermarket Jumbo wprowadził „rozgadaną kasę” dla samotnych osób i seniorów
Holenderski supermarket Jumbo wprowadził niedawno ciekawe rozwiązanie, które skierowane jest przede wszystkim do osób samotnych oraz seniorów – w sklepie pojawiła się tzw. „rozgadana kasa”, przy której każdy może spokojnie, bez pośpiechu porozmawiać z kasjerem.
O autorze
1 min czytania 2019-08-29

To nietypowe rozwiązanie zostało wprowadzone do holenderskiego supermarketu Jumbo w mieście Vlijmen. W dobie kas automatycznych, właściciele sklepu postanowili położyć nacisk na relacje międzyludzkie i jednocześnie pomóc osobom samotnym i seniorom.

W owym markecie dostępna jest dla nich specjalna, rozgadana kasa, gdzie podczas zakupów mogą spokojnie, bez zbędnego pośpiechu czy też irytacji innych osób stojących w kolejce, porozmawiać z kasjerem.  

Ponadto, w supermarkecie Jumbo działa również specjalny kącik kawowy, w którym na osoby samotne i seniorów czekają wolontariusze lokalnej organizacji, chętni porozmawiać z nimi na każdy temat. 

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jakie są najpopularniejsze filtry zwierząt w Instagram Stories? Jaka jest najnowsza funkcja Instagrama? A jak poznali się twoi rodzice? Jaką dokładnie pracę ma twój tata? Jakie studia skończyła twoja babcia? Okazuje się, że lepiej znamy nowinki ze świata celebrytów i social mediów niż szczegóły życia swojej najbliższej rodziny. Na zeszłoroczne Święta, IKEA zachęcała do wzięcia udziału w pewnym eksperymencie. 

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Według WHO depresja zajmuje 4. miejsce na liście najpoważniejszych problemów zdrowotnych świata. Niestety, aż 80% Polaków czuje niedosyt wiedzy o depresji, jej objawach i leczeniu. By to zmienić Ministerstwo Zdrowia rozpoczęło ogólnopolską kampanię „DEPRESJA. Rozumiesz – pomagasz”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się