To nietypowe rozwiązanie zostało wprowadzone do holenderskiego supermarketu Jumbo w mieście Vlijmen. W dobie kas automatycznych, właściciele sklepu postanowili położyć nacisk na relacje międzyludzkie i jednocześnie pomóc osobom samotnym i seniorom.
W owym markecie dostępna jest dla nich specjalna, rozgadana kasa, gdzie podczas zakupów mogą spokojnie, bez zbędnego pośpiechu czy też irytacji innych osób stojących w kolejce, porozmawiać z kasjerem.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Ponadto, w supermarkecie Jumbo działa również specjalny kącik kawowy, w którym na osoby samotne i seniorów czekają wolontariusze lokalnej organizacji, chętni porozmawiać z nimi na każdy temat.
PS
Jakie są najpopularniejsze filtry zwierząt w Instagram Stories? Jaka jest najnowsza funkcja Instagrama? A jak poznali się twoi rodzice? Jaką dokładnie pracę ma twój tata? Jakie studia skończyła twoja babcia? Okazuje się, że lepiej znamy nowinki ze świata celebrytów i social mediów niż szczegóły życia swojej najbliższej rodziny. Na zeszłoroczne Święta, IKEA zachęcała do wzięcia udziału w pewnym eksperymencie.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Według WHO depresja zajmuje 4. miejsce na liście najpoważniejszych problemów zdrowotnych świata. Niestety, aż 80% Polaków czuje niedosyt wiedzy o depresji, jej objawach i leczeniu. By to zmienić Ministerstwo Zdrowia rozpoczęło ogólnopolską kampanię „DEPRESJA. Rozumiesz – pomagasz”.