To nietypowe rozwiązanie zostało wprowadzone do holenderskiego supermarketu Jumbo w mieście Vlijmen. W dobie kas automatycznych, właściciele sklepu postanowili położyć nacisk na relacje międzyludzkie i jednocześnie pomóc osobom samotnym i seniorom.
W owym markecie dostępna jest dla nich specjalna, rozgadana kasa, gdzie podczas zakupów mogą spokojnie, bez zbędnego pośpiechu czy też irytacji innych osób stojących w kolejce, porozmawiać z kasjerem.
Zobacz również
Ponadto, w supermarkecie Jumbo działa również specjalny kącik kawowy, w którym na osoby samotne i seniorów czekają wolontariusze lokalnej organizacji, chętni porozmawiać z nimi na każdy temat.
PS
Jakie są najpopularniejsze filtry zwierząt w Instagram Stories? Jaka jest najnowsza funkcja Instagrama? A jak poznali się twoi rodzice? Jaką dokładnie pracę ma twój tata? Jakie studia skończyła twoja babcia? Okazuje się, że lepiej znamy nowinki ze świata celebrytów i social mediów niż szczegóły życia swojej najbliższej rodziny. Na zeszłoroczne Święta, IKEA zachęcała do wzięcia udziału w pewnym eksperymencie.
#PrzeglądTygodnia [09-15.09.2025]: minimalizm w kampanii OOH Braci Sadowników, fundacja Igi Świątek, Grupa Arche na rzecz demografii
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Według WHO depresja zajmuje 4. miejsce na liście najpoważniejszych problemów zdrowotnych świata. Niestety, aż 80% Polaków czuje niedosyt wiedzy o depresji, jej objawach i leczeniu. By to zmienić Ministerstwo Zdrowia rozpoczęło ogólnopolską kampanię „DEPRESJA. Rozumiesz – pomagasz”.