Creative Essence: Agencja reklamowa Mirum Helsinki stworzyła perfumy z potu pracowników

Creative Essence: Agencja reklamowa Mirum Helsinki stworzyła perfumy z potu pracowników

Fińska agencja reklamowa w ramach swojej nietypowej kampanii rekrutacyjnej postanowiła stworzyć perfumy, które składają się m.in. z potu pracowników firmy.

Fińska agencja reklamowa Mirum Helsinki niedawno ruszyła z nową kampanią rekrutacyjną. By zachęcić nowe osoby do zasilania szeregów firmy, stworzono nietypowe perfumy, które są połączeniem kreatywności, pasji oraz… potu pracowników.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Jak tłumaczą przedstawiciele agencji, w ten sposób bowiem „zamknięto” w małej buteleczce emocje, które towarzyszą pracownikom w trakcie procesu twórczego – podekscytowanie, radość, chęć do działania. 

Oprócz potu, na zapach „Creative Essence” składają się również nuty jałowca oraz „108 helsińskich cudów natury”.

Agencja Mirum Helsinki będzie wysyłać perfumy do tych, osób które złożą CV i pomyślnie przejdą pierwszy etap rekrutacji. 

PS

Melbourne Advertising and Design Club stworzył „idealnego” człowieka do pracy w branży kreatywnej. Grant ma m.in. przystosowane plecy do wielogodzinnych spotkań z klientami oraz dodatkową wątrobę, by móc przyswajać duże ilości alkoholu.

PS2

Z cyklu niecodziennych kampanii rekrutacyjnych – w marcu br. na ulicach Krakowa, Katowic, Opola, Wrocławia i Poznania pojawiła się wyjątkowa seria citylightów Capgemini, która wciągała przechodniów w zabawę z rozszerzoną rzeczywistością (AR). 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij