Feeders Agency wygrywa przetarg na obsługę Pizza Hut

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Feeders Agency wygrywa przetarg na obsługę Pizza Hut

Feeders Agency wygrała przetarg firmy AmRest na obsługę reklamową marki Pizza Hut. W ramach rozpoczętej współpracy agencja będzie odpowiadać za budowanie wizerunku marki w obszarach muzyki i wideo. Współpraca przewidziana jest na najbliższe dwa lata i będzie prowadzona projektowo.

– Cieszymy się z rozpoczęcia współpracy z marką, która od zawsze była blisko popkultury i której produkt tak często towarzyszy domowej rozrywce. Wierzymy, że nasze doświadczenie z obszaru digital & branded entertainment przełoży się na odświeżenie wizerunku Pizzy Hut i sprawi, że o marce znów będzie głośno – Łukasz Szczybelski, creative director & co-founder Feeders Agency.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Feeders Agency to agencja kreatywna założona przez Kubę Sagana i Łukasza Szczybelskiego. Specjalizuje się w obszarach branded entertainment, social storytelling i digital. Agencja zrealizowała niedawno takie kampanie jak doskonale przyjęte połączenie marki z artystami: Durex x The Dumplings w utworze “Bez słów” czy kooperacja Żubrówki Czarnej, marki odzieżowej UEG i Muńka Staszczyka w ramach nowej odsłony platformy Czarna Polana.

Agencja powstała na początku tego roku, a jej pierwszymi klientami są BNP Paribas, Durex, OFF Festival, Frugo, czy HBO. Wspólnie z 2012 Agency (założoną przez Macieja Maraska i Przemka Bogdanowicza) tworzy grupę reklamową, wspierającą się w realizacji kampanii zintegrowanych.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij