Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Feeders Agency wygrywa przetarg na obsługę Pizza Hut

Feeders Agency wygrała przetarg firmy AmRest na obsługę reklamową marki Pizza Hut. W ramach rozpoczętej współpracy agencja będzie odpowiadać za budowanie wizerunku marki w obszarach muzyki i wideo. Współpraca przewidziana jest na najbliższe dwa lata i będzie prowadzona projektowo.
O autorze
1 min czytania 2019-09-02

– Cieszymy się z rozpoczęcia współpracy z marką, która od zawsze była blisko popkultury i której produkt tak często towarzyszy domowej rozrywce. Wierzymy, że nasze doświadczenie z obszaru digital & branded entertainment przełoży się na odświeżenie wizerunku Pizzy Hut i sprawi, że o marce znów będzie głośno – Łukasz Szczybelski, creative director & co-founder Feeders Agency.

Feeders Agency to agencja kreatywna założona przez Kubę Sagana i Łukasza Szczybelskiego. Specjalizuje się w obszarach branded entertainment, social storytelling i digital. Agencja zrealizowała niedawno takie kampanie jak doskonale przyjęte połączenie marki z artystami: Durex x The Dumplings w utworze “Bez słów” czy kooperacja Żubrówki Czarnej, marki odzieżowej UEG i Muńka Staszczyka w ramach nowej odsłony platformy Czarna Polana.

Agencja powstała na początku tego roku, a jej pierwszymi klientami są BNP Paribas, Durex, OFF Festival, Frugo, czy HBO. Wspólnie z 2012 Agency (założoną przez Macieja Maraska i Przemka Bogdanowicza) tworzy grupę reklamową, wspierającą się w realizacji kampanii zintegrowanych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj