TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Grzegorz Kuźnik awansuje na stanowisko zastępcy dyrektora zarządzającego i wchodzi do zarządu MSL

Grzegorz Kuźnik, account director, awansuje na stanowisko zastępcy dyrektora zarządzającego i wchodzi do zarządu MSL. Będzie odpowiadał za dalszy rozwój połączonych działów consumer i technology.
O autorze
1 min czytania 2019-09-02

Grzegorz jest związany jest z MSL od 2014 roku kiedy rozpoczął pracę na stanowisku account managera w dziale consumer goods. Jego głównym zadaniem było zbudowanie dedykowanej praktyki technologicznej. Cel ten osiągnął już 4 lata później – w 2018 roku, liczący 17 osób pracował dla kilkudziesięciu klientów. Zespół, za który odpowiada dzisiaj, liczy 27 konsultantów i pod jego przywództwem odnosi znaczące sukcesy.

Podczas swojej pracy w MSL, Kuźnik doradzał i pracował nad rozwojem strategii kampanii, platform, a także nad planowaniem i realizacją projektów dla polskich i globalnych marek w wielu sektorach i rynkach. Odpowiadał m.in. za komunikację wprowadzenia marki Netflix na polski rynek, liczne projekty gamingowe dla takich firm jak: PlayStation, Ubisoft, Electronic Arts, Techland czy Activision.

– Grzegorz to dynamiczny lider, który w modelowy sposób przekłada swoje pasje na biznes. Jego ambicja, pracowitość i odwaga czynią z niego naturalnego lidera i świetnego kandydata na członka zarządu agencji MSL. – powiedział Sebastian Stępak, dyrektor generalny MSL. – Myślę, że cała agencja, tak samo jak ja cieszy się z tej nominacji, bo Grzegorz w pełni na nią zasłużył – dodał Stępak.

Prowadzone przez Grzegorza Kuźnika kampanie były wielokrotnie nagradzane w prestiżowych konkursach branżowych: Złotych Spinaczach, Impact Awards, Sabre Awards oraz MIXX Awards. Swoją karierę zawodową rozpoczynał w agencji Edelman. Ukończył Marketing i Zarządzanie na Politechnice Śląskiej. Prywatnie zagorzały fan nowych technologii i podróżowania.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj