TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Przymierz się do nagród: Rusza jesienna odsłona promocji Somersby i Aloha from Deer

2 września rusza jesienna odsłona konkursu „Przymierz się do nagród” organizowanego przez markę Somersby we współpracy z modową marką Aloha from Deer. Konsumenci mogą wygrać ubrania z unikalnej kolekcji odzieży inspirowanej smakami Somersby.
O autorze
1 min czytania 2019-09-02

Aby wygrać nagrody konkursowe – ubrania bądź 50-procentowe zniżki do sklepu Alohafromdeer.com na ubrania z kolekcji Somersby – wystarczy kupić dowolny wariant Somersby w promocyjnym opakowaniu zarejestrować kod spod kapsla lub zawleczki na stronie oraz odpowiedzieć na krótkie pytanie.

– Jesienna edycja konkursu potrwa od 2 września do 31 października. Na uczestników czekają tym razem bluzy z kapturami i skarpetki. Wszystko, oczywiście, inspirowane smakami Somersby. Mamy nadzieję, że te kolorowe ubrania w owocowe wzory wniosą dużo pozytywnej energii i sprawią, że  jesienne dni będą pełne słońca, tak jak Somersby – mówi Agata Jaworska, marketing manager w Carlsberg Polska. 

Cztery serie ubrań inspirowane 4 smakami Somersby – Apple, Blackberry, Watermelon i Mango & Lime – powstały we współpracy z modową marką Aloha from Deer. Kolekcję zaprojektowały utalentowane ilustratorki: Pola Augustynowicz, Justyna Frąckiewicz oraz Agnieszka Świątek.

Promocję konsumencką wspierają działania w digitalu, współpraca z influencerami, materiały POSM i obecność w kanałach marki Aloha from Deer.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za koncepcję kreatywną akcji konkursowej, nadzór kreatywny i koordynację procesu opracowania kolekcji odpowiadała agencja Kamikaze, za zakup mediów Dom Mediowy Initiative Media.

Słuchaj podcastu NowyMarketing