W ramach akcji „Democratic Burger” klienci Burger Kinga we Francji mogą głosować na swoją ulubioną kanapkę – do wyboru mają jednego z 8 burgerów: Crispy Chicken, Big King, Big Fish, Whopper, Chicken Tendercrisp, Steakhouse, BBQ Cheese i Bacon et Bacon Lover.
Ten burger, który otrzyma największą liczbę głosów w ramach „demokratycznych wyborów”, w kolejnym tygodniu będzie dostępny w lokalach sieci za 2 euro.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kampanię promuje humorystyczny spot, w którym bohaterzy przy rodzinnym obiedzie dyskutują nad najlepszym burgerem marki.
PS
W lipcu br. szwedzki oddział Burger Kinga wprowadził „50/50 menu” – każda osoba, która zamówiła burgera z tej oferty, losowo otrzymała go albo w wersji mięsnej, albo roślinnej. W ten sposób marka chce udowodnić, że ich smak niczym się nie różni.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W ramach akcji „The Traffic Jam Whopper” Burger King ogłosił, że będzie dostarczać posiłki kierowcom stojącym w korkach, wprost do ich samochodów – zamówienia rozwozić będą dostawcy na skuterach.