Whopper i Crispy Chicken podmiotami politycznej dyskusji w nowej kampanii Burger Kinga

Whopper i Crispy Chicken podmiotami politycznej dyskusji w nowej kampanii Burger Kinga

Francuski oddział Burger Kinga ruszył z nową akcją, w ramach której klienci marki wybierają „najbardziej demokratycznego” burgera. Kampanię promuje humorystyczny spot, w którym słynne burgery sieci występują jako podmioty politycznej dyskusji.

W ramach akcji „Democratic Burger” klienci Burger Kinga we Francji mogą głosować na swoją ulubioną kanapkę – do wyboru mają jednego z 8 burgerów: Crispy Chicken, Big King, Big Fish, Whopper, Chicken Tendercrisp, Steakhouse, BBQ Cheese i Bacon et Bacon Lover.  

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Ten burger, który otrzyma największą liczbę głosów w ramach „demokratycznych wyborów”, w kolejnym tygodniu będzie dostępny w lokalach sieci za 2 euro.

Kampanię promuje humorystyczny spot, w którym bohaterzy przy rodzinnym obiedzie dyskutują nad najlepszym burgerem marki. 

PS

W lipcu br. szwedzki oddział Burger Kinga wprowadził „50/50 menu” – każda osoba, która zamówiła burgera z tej oferty, losowo otrzymała go albo w wersji mięsnej, albo roślinnej. W ten sposób marka chce udowodnić, że ich smak niczym się nie różni.

PS2

W ramach akcji „The Traffic Jam Whopper” Burger King ogłosił, że będzie dostarczać posiłki kierowcom stojącym w korkach, wprost do ich samochodów – zamówienia rozwozić będą dostawcy na skuterach.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij