OX Media wygrywa przetarg na obsługę marki Obsessive

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
OX Media wygrywa przetarg na obsługę marki Obsessive

Obsessive – marka produkującą bieliznę i OX Media – agencja marketingowa i software house rozpoczynają współpracę. Jest to efekt wygranego przez agencję przetargu.

W ramach podjętych działań agencja stworzyła dla marki strategię komunikacji opartą na wymagającym archetypie jestera, UGC – relację, w której użytkownicy tworzą content razem z marką oraz angażujące formaty, którą z pasją będzie wdrażać wraz z Obsessive w mediach społecznościowych zarówno w Polsce, jak i rynkach zagranicznych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Big Idea marki zawiera się w głównym haśle – #RazemLepiej, które ma zachęcić do przełamywania barier w związku, a komunikacyjnie umożliwia swobodne modyfikacje i żonglowanie przekazem w zależności od potrzeb brandu. Wizerunek marki oparty jest o archetyp Jestra łączący w sobie radość z życia, wspólnych przeżyć we dwoje, z figlarnością, bezpośredniością i przymrużeniem oka. Taki też tone of voice zyska brand, w którego DNA zakorzeniona zostanie dobra zabawa, pokonywanie barier i przełamywanie rutyny w związku.

– Dobór odpowiedniego tonu przekazu i propozycja przemyślanej strategii dla naszych profili, która będzie miała realny wpływ na konwersję, był tym, na co zwracaliśmy uwagę w propozycjach agencji. Szukaliśmy kogoś, kto świetnie wczuje się w archetyp Jestera i odda jego charakter. Co nie jest prostym zadaniem w świetle postrzegania bielizny seksownej przez pryzmat kochanki. Ważnym wyznacznikiem były dla nas także propozycje key visual, które w tej realizacji świetnie spełniły swoją funkcję, jednocześnie intrygując, zwracając uwagę, jak i świetnie ukazują nasze produkty – mówi Natalia Front, marketing director w Obsessive.

Nowa strategia marki zakłada zgodnie z głównym hasłem #RazemLepiej współtworzenie komunikacji brandu przez użytkowników. Uwzględniono zarówno współpracę z influencerami, jak i wykorzystywanie UGC odbiorców. Ważną częścią strategii jest wykorzystanie formatów i cykli, które mają za zadanie angażowanie i tworzenie więzi z użytkownikami, a także zbieranie opinii na temat produktów. Celem komunikacji jest stworzenie wizerunku love brand oraz zaangażowanej społeczności wokół marki.

Nowa strategia marki uzupełniona została o wyraz kreatywny w postaci key visual, oddający zmodyfikowany przekaz marki. Strategia komunikacji będzie realizowana przy współudziale agencji na kanałach społecznościowych marki – Facebooku oraz Instagramie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij