Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Wspomóż doga za hot-doga” – rusza kolejna odsłona akcji charytatywnej agencji Perfomics

6 września br. odbędzie się kolejna edycja akcji charytatywnej organizowanej przez agencję marketingu efektywnościowego Performics. Celem wydarzenie jest pomoc zwierzętom pozostającym pod opieką fundacji Zwierzochron.
O autorze
1 min czytania 2019-09-05

Performics, we współpracy z Fundacją Zwierzochron oraz zarządcą Platinium Business Park, organizują kolejną edycję wydarzenia charytatywnego „Wspomóż doga za hot-doga”, które na stałe wpisało się w krajobraz warszawskiego „Mordoru”. W piątek 6. września br. na terenie Platinium Business Park, od godziny 10.30 do 16.30, w zamian za datki pieniężne lub rzeczy potrzebne Fundacji do opieki nad zwierzętami (karmę bytową suchą i mokrą dla psów i kotów, zakraplacze na kleszcze i podkłady higieniczne dla szczeniąt do nauki czystości oraz długie i mocne smycze taśmowe), organizatorzy akcji będą rozdawać kupony, które można wymienić na dania serwowane przez foodtrucki biorące udział w wydarzeniu (Momo Smak i Uncle Bao).

Poza pysznym jedzeniem w strefie eat & chill, będzie można odwiedzić strefę pupila dla zwierzaków oraz strefę edukacji, w której obecni i przyszli właściciele czworonogów będą mogli zasięgnąć porad u Marty Kotarbińskiej, instruktorki zajmującej się szkoleniami psów, współzałożycielki Fundacji Zwierzochron oraz studentki Stosowanej Psychologii Zwierząt na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.

W tym roku, po raz pierwszy w historii akcji, zbiórka pieniędzy odbywa się również w ramach wydarzenia na Facebooku, dzięki czemu uczestnikiem wydarzenia, może być każdy, nawet jeśli nie dotrze w piątek do „Mordoru”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj