TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Adam Zdeb (Artegence): Każdy jest dziś influencerem w kręgu własnej rodziny i znajomych

Adam Zdeb (Artegence): Każdy jest dziś influencerem w kręgu własnej rodziny i znajomych
– Dziś jednym z największych wyzwań w pracy jest zarządzanie ludźmi i mierzenie się z ich oczekiwaniami – tym razem z Marketingową 11 zmierzył się Adam Zdeb, creative director w Artegence
O autorze
1 min czytania 2019-09-05

1. W marketingu najważniejsze jest…

Wyobraźnia, ciekawość, odwaga. Ufanie swojej intuicji, a nie temu, co mówią na korytarzu.

2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł…

Kampania skierowana do millenialsów „Mieć trzeba styl, a z rzeczy korzystać” dla Raiffeisen Polbanku.

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć…

Dziś jednym z największych wyzwań w pracy jest zarządzanie ludźmi i mierzenie się z ich oczekiwaniami.

4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumny, to…

Świeżutki projekt z udziałem generacji Z „To Pepsi dla Was”. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

5. Kampania, której twórcom mógłbym zazdrościć, to…

Magda Gessler w Orange is the new black / Netflix.

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu, to…

  • Już nie mobile first, a mobile only.
  • Ciągłe schodzenie z poziomu zasięgowych influencerów w kierunku: makro, mid, mikro, nano. Każdy jest dziś influencerem w kręgu własnej rodziny i znajomych.
  • Wydatki na reklamę internetową w Polsce już wyprzedziły te na reklamę telewizyjną i przewaga będzie się powiększać.
  • Boty i totalna automatyzacja marketingowych procesów, choć – paradoksalnie – czynnik ludzki jest i będzie tu wyjątkowo potrzebny.
  • Jeszcze lepsza personalizacja przekazów reklamowych – data science wchodzi na kolejne poziomy, rynek coraz lepiej przetwarza i wykorzystuje zebrane dane.
  • Dorzucę jeszcze asystentów głosowych. Ale czy to obiecujące, zobaczymy z czasem.

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to…

Trophy hunting. Polowanie na nagrody dla siebie zamiast robienie czegoś dla ludzi i dla marki długofalowo.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…

Wspólny cel, zaufanie, zaangażowanie i od czasu do czasu – wyjścia integracyjne.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

9. Swoje inspiracje czerpię z…

Z internetu, od ludzi, z obserwacji zachowań i trendów.

10. Moja kampania marzeń…

Kampania, która skutecznie odpowiada na brief i realizuje cele marketingowe, to podstawa. A jeśli do tego będzie się o niej mówiło, to tym lepiej.

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…

Ta branża nie lubi nudy. Ja też nie. Do tego lubię ludzi i chcę ich poznawać. Bez otworzenia się na otoczenie i jego potrzeby, a także na nowe trendy, trudno byłoby robić reklamy.