Adam Zdeb (Artegence): Każdy jest dziś influencerem w kręgu własnej rodziny i znajomych

Adam Zdeb (Artegence): Każdy jest dziś influencerem w kręgu własnej rodziny i znajomych

– Dziś jednym z największych wyzwań w pracy jest zarządzanie ludźmi i mierzenie się z ich oczekiwaniami – tym razem z Marketingową 11 zmierzył się Adam Zdeb, creative director w Artegence

1. W marketingu najważniejsze jest...

Wyobraźnia, ciekawość, odwaga. Ufanie swojej intuicji, a nie temu, co mówią na korytarzu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł...

Kampania skierowana do millenialsów „Mieć trzeba styl, a z rzeczy korzystać” dla Raiffeisen Polbanku.

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć…

Dziś jednym z największych wyzwań w pracy jest zarządzanie ludźmi i mierzenie się z ich oczekiwaniami.

4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumny, to...

Świeżutki projekt z udziałem generacji Z „To Pepsi dla Was”. 

5. Kampania, której twórcom mógłbym zazdrościć, to…

Magda Gessler w Orange is the new black / Netflix.

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu, to...

  • Już nie mobile first, a mobile only.
  • Ciągłe schodzenie z poziomu zasięgowych influencerów w kierunku: makro, mid, mikro, nano. Każdy jest dziś influencerem w kręgu własnej rodziny i znajomych.
  • Wydatki na reklamę internetową w Polsce już wyprzedziły te na reklamę telewizyjną i przewaga będzie się powiększać.
  • Boty i totalna automatyzacja marketingowych procesów, choć – paradoksalnie – czynnik ludzki jest i będzie tu wyjątkowo potrzebny.
  • Jeszcze lepsza personalizacja przekazów reklamowych – data science wchodzi na kolejne poziomy, rynek coraz lepiej przetwarza i wykorzystuje zebrane dane.
  • Dorzucę jeszcze asystentów głosowych. Ale czy to obiecujące, zobaczymy z czasem.

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to...

Trophy hunting. Polowanie na nagrody dla siebie zamiast robienie czegoś dla ludzi i dla marki długofalowo.

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są…

Wspólny cel, zaufanie, zaangażowanie i od czasu do czasu – wyjścia integracyjne.

9. Swoje inspiracje czerpię z...

Z internetu, od ludzi, z obserwacji zachowań i trendów.

10. Moja kampania marzeń...

Kampania, która skutecznie odpowiada na brief i realizuje cele marketingowe, to podstawa. A jeśli do tego będzie się o niej mówiło, to tym lepiej.

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…

Ta branża nie lubi nudy. Ja też nie. Do tego lubię ludzi i chcę ich poznawać. Bez otworzenia się na otoczenie i jego potrzeby, a także na nowe trendy, trudno byłoby robić reklamy.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij