Czy można golić się podczas skoku ze spadochronem z wysokości 4000 m, czyli wyzwanie Gillette Sensitive

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Czy można golić się podczas skoku ze spadochronem z wysokości 4000 m, czyli wyzwanie Gillette Sensitive

Ruszyła internetowa kampania marki Gillette, która wspiera działania marki na specjalnym profilu FB: Wyzwanie Gillette Sensitive.

Wyzwanie Gillette Sensitive było testem maszynki Gillette FusionProGlideSensitive, zaprojektowanej dla potrzeb skóry wrażliwej. Podczas testu sprawdziliśmy czy na wysokości 4000 metrów, przy prędkości 200 km/h będzie można się ogolić.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Takiego wyzwania wraz z maszynką Gillette FusionProGlide Sensitive podjął się Piotrek. Ogolił się podczas spadania z wysokości 4000 metrów. – Golenie się na takiej wysokości jest zupełnie innym doznaniem niż robienie tego na co dzień. Pęd powietrza (ok. 200km/h) oraz niska temperatura (kilka stopni Celsjusza powyżej zera) sprawiły, że prawie nie czułem, że się golę. Falująca skóra twarzy przy tej prędkości również utrudniała mi wykonanie zadania, ale udało się! – powiedział Piotrek.

Test pokazał, że zaawansowana technologicznie maszynka GilletteProGlide Sensitve, pozwoli mężczyznom na golenie się w każdych, nawet najbardziej ekstremalnych warunkach, nie podrażniając wrażliwej skóry.

Akcja Wyzwanie Gillette Sensitive adresowana jest do wszystkich mężczyzn i ma na celu sprawdzenie czy nowa maszynka poradzi sobie w ekstremalnych warunkach, podczas realizacji zadań, które mogą podrażnić męską skórę W pierwszym etapie należy zgłosić pomysł na ekstremalne zadanie do wykonania. Następnie trzech wybranych twardzieli zrealizuje wybrane zadania, a po ich wykonaniu ogolą się maszynką Gillette FusionProGlideSensitive i na własnej skórze sprawdzą komfort golenia, jaki zapewnia nowa maszynka Gillette.

Agencja HypermediaIsobar odpowiada za strategię i koncepcję akcji, a także kreację oraz realizację wideo. Za działania PR odpowiada agencja 24/7PR.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij