A Ty, co ułożysz z Cheetos? – rusza nowa kampania Cheetos

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
A Ty, co ułożysz z Cheetos? – rusza nowa kampania Cheetos

Marka chrupek Cheetos wystartowała z nową kampanią „A Ty, co ułożysz z Cheetos?”, w ramach której zachęca konsumentów do kreatywnej zabawy kształtami chrupek i układania z nich obrazów.

Kampania została podzielona na dwa etapy, z których każdy poświęcony będzie różnym wariantom chrupek Cheetos. Na potrzeby promocji powstały materiały pokazujące wiele możliwości układania obrazów z chrupek, które prezentowane będą w telewizji oraz kanałach cyfrowych, w tym mediach społecznościowych. Specjalna ekspozycja produktów powstanie też w punktach sprzedaży.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Chester mecenasem wychrupistej sztuki

Charakterystyczny brand hero marki – gepard Chester – zachęca konsumentów do odkrywania w sobie duszy artysty. Pokazuje, że wystarczy jedynie odrobina wyobraźni, aby liczne kształty chrupek stały się doskonałym narzędziem do tworzenia dzieł sztuki.

W pierwszej odsłonie kampanii nacisk położony został na promowanie podstawowej oferty chrupek Cheetos. Z kolei bohaterem drugiej odsłony będzie Cheetos Mix-ups, czyli paczki zawierające trzy różne kształty, w trzech różnych smakach.

Pierwszy etap kampanii rozpoczął się w sierpniu i zakończy się pod koniec września. Aktywacja drugiego etapu zaplanowana jest na październik i listopad. Łącznie kampania potrwa cztery miesiące.

Za realizację i lokalną adaptację kampanii na polski rynek odpowiedzialna jest agencja VMLY&R Poland. Kampanię w TV i kanałach cyfrowych zaplanował dom mediowy Media Direction OMD.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij