A Ty, co ułożysz z Cheetos? – rusza nowa kampania Cheetos

Marka chrupek Cheetos wystartowała z nową kampanią „A Ty, co ułożysz z Cheetos?”, w ramach której zachęca konsumentów do kreatywnej zabawy kształtami chrupek i układania z nich obrazów.
O autorze
1 min czytania 2019-09-06

Kampania została podzielona na dwa etapy, z których każdy poświęcony będzie różnym wariantom chrupek Cheetos. Na potrzeby promocji powstały materiały pokazujące wiele możliwości układania obrazów z chrupek, które prezentowane będą w telewizji oraz kanałach cyfrowych, w tym mediach społecznościowych. Specjalna ekspozycja produktów powstanie też w punktach sprzedaży.

Chester mecenasem wychrupistej sztuki

Charakterystyczny brand hero marki – gepard Chester – zachęca konsumentów do odkrywania w sobie duszy artysty. Pokazuje, że wystarczy jedynie odrobina wyobraźni, aby liczne kształty chrupek stały się doskonałym narzędziem do tworzenia dzieł sztuki.

W pierwszej odsłonie kampanii nacisk położony został na promowanie podstawowej oferty chrupek Cheetos. Z kolei bohaterem drugiej odsłony będzie Cheetos Mix-ups, czyli paczki zawierające trzy różne kształty, w trzech różnych smakach.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pierwszy etap kampanii rozpoczął się w sierpniu i zakończy się pod koniec września. Aktywacja drugiego etapu zaplanowana jest na październik i listopad. Łącznie kampania potrwa cztery miesiące.

Za realizację i lokalną adaptację kampanii na polski rynek odpowiedzialna jest agencja VMLY&R Poland. Kampanię w TV i kanałach cyfrowych zaplanował dom mediowy Media Direction OMD.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się