Polscy skoczkowie dołączyli do akcji 365 Dni Testów Renault

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Polscy skoczkowie dołączyli do akcji 365 Dni Testów Renault

Kamil Stoch, Piotr Żyła, Dawid Kubacki i Jakub Wolny zwycięzcy Pucharu Narodów w skokach narciarskich już trzeci raz wystąpią w kampanii dla marki Renault. Tym razem skoczkowie dołączyli do grupy testerów akcji 365 Dni Testów Renault.

Przygotowana przez agencje Publicis i Publicis DWL kampania jest kolejną odsłoną akcji 365 Dni Testów Renault. Ma ona na celu zachęcenie do testowania samochodów oraz sprawdzenia ich technologii w warunkach codziennego użytkowania. Każdy z łatwością może na stronie testujzpasja.pl zapisać się na wyjątkową 24-godzinną samodzielną jazdę testową. W ramach akcji można testować Renault Kadjar i Megane, a niebawem dołączą do nich kolejne modele.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kreacje z udziałem popularnych skoczków obejrzymy w mediach społecznościowych. Kampania startuje we wrześniu i potrwa przez cały sezon skoków narciarskich.

– To już trzeci rok kiedy Renault jest oficjalnym partnerem Polskiego Związku Narciarskiego. Sukcesy poprzednich kampanii z udziałem polskich skoczków potwierdziły, że są świetnymi ambasadorami modeli Renault. Teraz zaprosiliśmy ich do grona testerów w akcji 365 Dni Testów Renault – powiedziała Olga Pilarczyk, marketing communication manager East z Renault Polska.

– Polscy skoczkowie w prosty i zabawny sposób prezentują rozwiązania zastosowane w promowanych modelach samochodów Kadjar i Megane. Dzięki akcji 365 Dni Testów Renault każdy ma możliwość osobiście przekonać się, który samochód jest odpowiedni do jego potrzeb – powiedziała Małgorzata Szymańczak, account director publicis.

Agencje Publicis i Publicis DWL oraz dom mediowy OMD opracowały specjalnie dopasowane podejście strategiczne oraz ścieżkę konsumenta dostosowaną do jego aktywności w mediach społecznościowych używając między innymi form takich jak posty na FB i Instagrama, bumper addy, instastories, gify.

Produkcją zajęła się Filmokracja, a za reżyserię odpowiada Michał Gazda. Operatorem był Tomasz Augustynek, a fotografem Jakub Kaźmierczyk. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij