„Lśni Ci się czyste auto?” – to hasło promocyjne najnowszej kampanii jakościowej marki BP. Za jej kompleksową obsługę marketingową odpowiada PA. Do zadań agencji należało m.in.: zaprojektowanie dwóch wersji Key Visual, projekt reklamy displayowej w formie screeningów. Przygotowana przez PA strategia komunikacji tej promocji uwzględniała także przygotowanie materiałów POS oraz hasła reklamowego. Co więcej, agencja zadbała także o kompleksową obsługę myjni BP w mediach społecznościowych, gdzie na potrzeby tej akcji przygotowano angażujące wpisy na platformę Facebook i Instagram oraz animacje, które wyświetlane są na ekranach LCD dostępnych wewnątrz stacji BP.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024