„Lśni Ci się czyste auto?” – to hasło promocyjne najnowszej kampanii jakościowej marki BP. Za jej kompleksową obsługę marketingową odpowiada PA. Do zadań agencji należało m.in.: zaprojektowanie dwóch wersji Key Visual, projekt reklamy displayowej w formie screeningów. Przygotowana przez PA strategia komunikacji tej promocji uwzględniała także przygotowanie materiałów POS oraz hasła reklamowego. Co więcej, agencja zadbała także o kompleksową obsługę myjni BP w mediach społecznościowych, gdzie na potrzeby tej akcji przygotowano angażujące wpisy na platformę Facebook i Instagram oraz animacje, które wyświetlane są na ekranach LCD dostępnych wewnątrz stacji BP.
Agencja PA w drugiej odsłonie kampanii Myjni BP
Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
- Autor: inf. prasowa 09.09.2019
- 2 min czytania

Myjnie BP wystartowały z kampanią jakościową, której celem jest promocja technologii SONAX Molecular dostępnej w ramach oferty myjni należących do BP. Za kompleksową obsługę marketingową kampanii online i offline odpowiada agencja PA.