Najtrudniejsze masz już za sobą - kampania reklamowa na pierwsze urodziny Gothaer

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Najtrudniejsze masz już za sobą - kampania reklamowa na pierwsze urodziny Gothaer

Po roku od zmiany marki na Gothaer, ubezpieczyciel zainaugurował swoją pierwszą kampanię reklamową. Firma z dystansem podeszła do prezentacji marki, wiedząc, że klientom największą trudność sprawia prawidłowa wymowa nazwy Gothaer.

Celem kampanii jest przedstawienie firmy jako towarzystwa oferującego proste, przejrzyste, ale zarazem kompleksowe produkty ubezpieczeniowe.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Nieprzypadkowo zdecydowaliśmy się na kampanię reklamową niemal równo rok po przeprowadzeniu rebrandingu z PTU na Gothaer. Biznesowo jest to dla nas czas pierwszych podsumowań i uznaliśmy, że to równocześnie dobry moment na bardziej odważne wprowadzenie marki na rynek – mówi Anna Włodarczyk-Moczkowska, Prezes Zarządu Gothaer TU S.A.

Hasłem przewodnim trwającej od 15 września do 31 października 2013 r. kampanii jest: „Najtrudniejsze masz już za sobą”. W dwóch 30-sekundowych spotach pokazywani są klienci, którzy zmagają się z trudną wymową nazwy Gothaer oraz prezentowane są zalety ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych ubezpieczyciela. Kampania ma na celu uświadomienie odbiorcom, że choć ubezpieczenia wydają się być skomplikowane, to można zaprezentować je w sposób zrozumiały dla każdego.

- Celem naszej pierwszej kampanii jest przedstawienie marki Gothaer szerokiej publiczności i budowa jej wizerunku jako przyjaznego i ułatwiającego życie swoich Klientów ubezpieczyciela. Właśnie tacy chcemy być. Podkreślamy też ważną rolę naszych pośredników. W spotach Agent Gothaer cierpliwie uczy wymowy naszej nazwy Klientów. Mamy nadzieję, że filmy utrzymane w lekkiej, dowcipnej konwencji spodobają się naszym odbiorcom – dodaje Dorota Pietrzyk, Dyrektor Biura Marketingu i PR.

Trzonem kampanii są emisje spotów w TV, przede wszystkim w głównych i tematycznych kanałach TVP oraz TVN, a także m.in. w Discovery, Animal Planet, Ale Kino czy AXN. Kampania video i odsłonowa będzie również prowadzona w Internecie. Dodatkowo uruchomiony został profil na Facebook’u oraz kanał YouTube, natomiast w punktach sprzedaży dystrybuowane są materiały BTL.

Za kreację odpowiada agencja Nairobia, przygotowaniem spotów zajął się dom produkcyjny Papaya Films. Za planowanie i zakup mediów odpowiada EasyMedia.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij