Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Złote Spinacze 2019 z nowym rekordem zgłoszeń

Do XVII edycji konkursu Złote Spinacze wpłynęło 331 zgłoszeń w łącznie 33 kategoriach: 18 głównych, 12 sektorowych oraz 3 specjalnych. To najwyższy wynik od początku istnienia konkursu. Liczba zgłoszeń wzrosła o ponad 13% w porównaniu do roku ubiegłego.
O autorze
2 min czytania 2019-09-10

Spośród kategorii głównych największym powodzeniem, tak jak w ubiegłym roku, cieszyła się Kampania społeczna. Kolejnymi najczęściej wybieranymi kategoriami głównymi były: PR produktu oraz Content marketing – branded content. Wśród kategorii sektorowych najwięcej projektów zgłoszono do kategorii: Finanse, Medycyna i zdrowie, a także NGO i sektor publiczny. Natomiast najchętniej wybieraną kategorią specjalną była kategoria  Efektywność.

W tegorocznej edycji nie zostanie uruchomiona jedna kategoria sektorowa: Turystyka i rekreacja, ze względu na brak zgłoszeń w tej kategorii.

Od 12 września trwać będzie I etap konkursu, podczas którego 80-osobowe Jury oceni wszystkie zgłoszone do konkursu projekty poprzez dedykowaną platformę do głosowania online. Etap ten zakończy się ogłoszeniem nominacji 9 października br.  

Jurorzy będą oceniać projekty w czterech grupach, a nad całością prac będzie czuwać Przewodnicząca Jury – Magdalena Brzezińska, Senior Corporate Affairs Manager w Grupie Żywiec.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Grupa pierwsza, na czele z Klarą Banaszewską, Dyrektor Generalną w Grayling Poland, będzie obradowała nad projektami zgłoszonymi w kategoriach: PR korporacyjny, Business-to-Business PR, PR finansowy i relacje inwestorskie, Media relations, Technologia, IT, telekomunikacja, Finanse, Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze, Przemysł i infrastruktura, PR miejsca, miasta lub regionu, Sektor spożywczy, Research&Insight. Grupa pierwsza oceni łącznie 82 zgłoszenia.

Grupa druga, której przewodniczącym jest Zbigniew Gajewski, Partner w Ośrodku dialogu i analiz THINKTANK, oceni projekty z kategorii: Advocacy i Public Affairs, Komunikacja wewnętrzna, Employer Branding, Social media, Efektywność, Motoryzacja i transport, NGO i sektor publiczny. Grupa druga oceni łącznie 84 zgłoszenia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Przewodniczącą grupy trzeciej jest Magdalena Budziszewska, Senior Marketing & PR Manager w Costa Coffee Polska. Grupa będzie obradowała nad projektami zgłoszonymi w kategoriach: PR produktu, Launch produktu, usługi lub firmy, Komunikacja antykryzysowa i kryzysowa, Content marketing – branded content, Custom publishing, Kreatywność, Medycyna i zdrowie, Uroda, higiena i wellness. Grupa trzecia oceni łącznie 81 zgłoszeń.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Czwartej grupie przewodniczy Monika Kaczmarek – Śliwińska, dr hab. Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Grupa będzie oceniać projekty z kategorii: Kampania społeczna, Event komercyjny, Event społeczny, Sustainabillity i CSR Communications, Kultura i media, Moda i styl życia, Sport. Grupa czwarta oceni łącznie 84 zgłoszenia.

Projekty w kategoriach głównych i kategoriach sektorowych Jury oceni w pięciu obszarach: WYZWANIE, DIAGNOZA, STRATEGIA, KREACJA, EFEKTYWNOŚĆ. W każdym z nich projekt może otrzymać po 10 punktów, czyli maksymalnie 50 punktów za pięć obszarów. Projekty w kategoriach specjalnych będą oceniane według odmiennych kryteriów, a każdy projekt będzie mógł otrzymać łącznie 10 punktów. Kryteria można zobaczyć na stronie konkursu.