Ewa Pniak obejmuje stanowisko copywritera w Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F)

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ewa Pniak obejmuje stanowisko copywritera w Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F)

Do agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) dołączyła Ewa Pniak i objęła stanowisko copywritera w zespole Józka Dutkiewicza, creative directora agencji.

Ewa Pniak przez ostatnie 2 lata związana była z Agencją Warszawa, gdzie pracowała głównie dla IKEA. Przygotowana przez nią kampania – IKEA „Po Sąsiedzku” – otrzymała kilka nagród, m.in. złote Effie w kategorii Brand Experience, srebro i brąz w konkursie Innovation w kategoriach Touchpoint i Doświadczenie. Z kolei za kampanię – IKEA „Światłoczuli” – otrzymała m.in. Golden Arrow w kategorii CSR.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Poza obsługą marki IKEA, pracowała również dla marek z portfolio Unilever: Dove, Carte d’Or, Domestos, marek należących do L’Oreal Polska, w tym L’Oreal Paris, Garnier, La Roche Posay czy Vichy oraz firmy Innogy, LG, Rockstar Energy Drink i Bioderma.

Zanim dołączyła do branży agencyjnej, związana była z Grupą Eurozet, gdzie zajmowała się promocją i akcjami specjalnymi w stacjach lokalnych grupy (Antyradio, Planeta FM, Chilli Zet, Radio Zet Gold). Poza akcjami autopromocyjnymi, odpowiedzialna była za działania m.in. dla takich marek jak: Sharp, Ferrero (Kinder Niespodzianka), Decathlon, Ambi Pur, Remington, LG.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij