TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Do 6 października trwa nabór do czwartej edycji konkursu dla pracodawców „Siła Przyciągania”

Konkurs „Siła Przyciągania” ma na celu wyłonienie najciekawszych i najskuteczniejszych kampanii, inicjatyw i akcji, które powodują, że firma nie tylko przyciąga, ale i zatrzymuje najbardziej utalentowanych pracowników. Zgłoszenia przyjmowane są do 6 października br.
O autorze
1 min czytania 2019-09-11

Kategorie, w których można zgłaszać swoje projekty w ramach konkursu „Siła Przyciągania” to:

  • Najlepsza kampania employer branding
  • Najlepsza inicjatywa „out of the box”
  • Najskuteczniejsza niskobudżetowa inicjatywa employer branding
  • Najlepszy proces rekrutacyjny
  • Innowacja w rekrutacji – candidate interaction
  • Najlepszy program wdrożenia nowego pracownika (onboarding program)
  • Najlepsza inicjatywa budująca zaangażowanie i lojalność pracowników
  • Najlepszy program zarządzania talentami
  • Pracownik 50+

Podobnie jak w ubiegłych latach przyznane zostaną także nagrody specjalne – nagroda millenialsów oraz Master Champion.

Kto może wziąć udział w konkursie?

Każda firma, która chce się pochwalić swoimi praktykami z obszaru employer branding. Doceniani są nie tylko giganci rynku pracy, ale też mniejsze firmy i startupy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dlaczego warto?

Laureat zyskuje prawo do posługiwania się logotypem inicjatywy, który jest potwierdzeniem jego wyróżniających się działań w obszarze EB. Case studies zwycięzców zostaną opublikowane na łamach „Pulsu Biznesu”, by stanowić inspirację dla polskiego rynku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Każda z firm, która zgłosi udział w konkursie otrzymuje zaproszenie na galę, która stanowi świetne miejsce do nawiązywania kontaktów.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Udział w całości projektu jest bezpłatny.

Jak się zgłosić?

Aby wziąć udział w konkursie należy wypełnić formularz zgłoszeniowy i załączyć prezentację opisującą zgłaszaną inicjatywę, kampanię, program. Wytyczne do jej przygotowania znajdują się w zakładce „kategorie” na stronie konkursu.

Udział w konkursie jest bezpłatny, a nabór trwa do 6 października.

Organizatorem konkursu jest „Puls Biznesu”, partnerem merytorycznym PwC.

Partnerzy: Orange Polska, LOTTE Wedel, Totalizator Sportowy
Patroni: Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Kadrami, Stowarzyszenie Agencji Zatrudnienia, Polskie Forum HR
Patronami medialnymi: NowyMarketing, MamStartup, employerbranding.pl, Marka Pracodawcy, HRnews.pl, Marketer+

Wszystkie szczegóły znajdują się na tej stronie.