Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Monopoly stworzyło żeńską wersję kultowej gry – kobiety zarobią więcej niż mężczyźni

Monopoly stworzyło żeńską wersję kultowej gry – kobiety zarobią więcej niż mężczyźni
Ms. Monopoly – taką nazwę ma nowa wersja kultowej gry, która została stworzona z myślą o płci żeńskiej. W tej edycji kobiety będą miały większe uprawnienia niż mężczyźni.
O autorze
1 min czytania 2019-09-13

Firma Hasbro wprowadza na amerykański rynek nową edycję popularnej gry Monopoly, stworzoną z myślą o „przedsiębiorczych i kreatywnych kobietach”. Jednak w przypadku tej wersji, zasady gry uległy pewnej zmianie.

Otóż, gracz płci męskiej będzie dostawał 200 dolarów za każdym razem, gdy przekroczy linię startu. Kobiety natomiast za to samo otrzymają 240 dolarów. Ponadto, zamiast stawiania domów w zakupionych miastach, tak jak to było w przypadku standardowej wersji, gracze będą mogli zainwestować swoje środki w wynalazki, które odkryły kobiety – takie jak np. wi-fi czy ciastka z kawałkami czekolady. 

Firma Hasbro nie ukrywa, że w Ms. Monopoly to kobiety mają zarabiać więcej niż mężczyźni – takie hasło widnieje nawet na opakowaniu gry. Jak tłumaczą przedstawiciele marki, ta wersja ma uświadomić społeczeństwo o „istnieniu różnic w wynagrodzeniach, które są krzywdzące w stosunku do kobiet”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Gra Ms. Monopoly pojawi się na amerykańskim rynku 26 września. Nie wiadomo, czy wejdzie także do Polski.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Amerykański dziennik The New York Times ruszył z nową edycją wielokrotnie nagradzanej kampanii pod hasłem „The Truth”. Tym razem poruszono problem równości płac kobiet i mężczyzn w sporcie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Bohaterki takich seriali, jak „Girls” czy „Westworld” pojawiły się na serii plakatów stworzonych przez francuską artystkę Jeanne Detallante na zlecenie HBO z okazji 99. rocznicy uzyskania praw wyborczych przez kobiety w USA.