Kampania „The Truth” została zainicjowana przez dziennik The New York Times już kilka lat temu. W jej ramach agencja Droga5 stworzyła serię spotów – każdy z nich poruszał problemy, z które dotykają dzisiejsze społeczeństwo. Ubiegłoroczna edycja projektu pod hasłem „The Truth Is Worth It”, która ukazywała kulisy pracy dziennikarzy śledczych magazynu, zdobyła kilkanaście nagród, w tym 5 Grand Prix, podczas Cannes Lions 2019.
Teraz The New York Times ruszył z kolejną edycją kampanii zatytułowaną „The Truth Has a Voice”. W jej ramach stworzono spot, w którym znalazły się urywki głośnych haseł oraz nagłówków prasowych dotyczących problemu nierówności płac między kobietami i mężczyznami w sporcie.
Zobacz również
Podkładem muzycznym w filmie jest natomiast fragment kobiecej rozgrywki w tenisa, podczas której słychać jak zawodniczki dają z siebie wszystko. Spot natomiast wieńczy nagłówek reportażu magazynu pt. „Długa walka o równe płace w sporcie”, który ukazał się w marcu br.
PS
Nike po raz kolejny inspiruje kobiety do pokonywania wyzwań i osiągania sukcesów. W spocie „Dream Crazier” marka pokazuje ważne momenty z życia znanych sportsmenek, jak Serena Williams, Simone Biles, czy Ibtihaj Muhammad.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W styczniu br. hinduskie kobiety stworzyły ludzki łańcuch o długości 620 km w walce o równouprawnienie.
PS3
Bohaterki takich seriali, jak „Girls” czy „Westworld” pojawiły się na serii plakatów stworzonych przez francuską artystkę Jeanne Detallante na zlecenie HBO z okazji 99. rocznicy uzyskania praw wyborczych przez kobiety w USA.