e-Commerce Polska awards 2013 – nominacje

Zakończył się III etap konkursu „e-Commerce Polska awards 2013”, a tym samym pierwszych obrad Jury. W każdej kategorii wyłoniono maksymalnie trzech nominowanych Uczestników do nagrody głównej. 3.10.2013 odbędzie się spotkanie Jury, podczas którego sędziowie wybiorą zwycięzców.
O autorze
2 min czytania 2013-10-01

Wśród Jurorów znaleźli się eksperci branży e-Commerce – przedstawiciele platform e-commerce, płatności on-line, treści cyfrowych, usługodawców i dostawców rozwiązań IT, a także logistyki i dystrybucji. Każdy z sędziów otrzymał uprawnienia dostępu do aplikacji, za pomocą której mógł głosować. Organizator drogą losowania przydzielił każdemu z członków Jury liczbę uczestników, których będzie oceniać według ściśle określonych zasad. Wśród kryteriów oceny dla kategorii brandingowej znalazły się kreacja, pomysł i wykonanie. W przypadku kategorii sprzedażowej przy ocenie brane pod uwagę były – zgodność regulaminu e-sklepu z obowiązującymi przepisami, przejrzystość strony pod kątem zakupowym, dostępność produktu czy łatwość dokonania zakupu. Każda kategoria była oceniana oddzielnie według pięciostopniowej skali. Następnie zliczono punkty i w każdej kategorii wybrano trzech najwyżej ocenionych kandydatów.

– Jesteśmy zaskoczeni tak wyrównanym poziomem Uczestników, wpłynęło ponad 100 zgłoszeń do konkursu i wielu sędziów deklarowało, że naprawdę trudno było wybrać tych najlepszych. Dla nas to w gruncie rzeczy bardzo dobry sygnał – oznacza to, że polski e-commerce jest coraz bardziej profesjonalny, a prowadzenie biznesu online ma już swoje standardy – tłumaczy Patrycja Sass- Staniszewska z e-Commerce Polska

Nad prawidłowym przebiegiem prac Jury czuwał Audytor konkursu – Radca Prawny Włodzimierz Głowacki z Włodzimierz Głowacki i Wspólnicy sp.k. Kancelaria Prawnicza :

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przeprowadzono szczegółowy audyt III etapu konkursu e-Commerce Polska awards 2013. Audyt wykazał pełną zgodność głosowania z regulaminem konkursu. Wytypowano nominowanych w każdej kategorii.

Nominacje w kolejności alfabetycznej

(aktualizacja listy 9 października 2013)

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W głosowaniu konsumentów wyłoniono następujących nominowanych do Nagrody e-konsumenta:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Uczestnicy nominowani w grupie „mały e-sklep”:

Uczestnicy nominowani w grupie „średni/ duży e-sklep”

W kategorii BRANDINGOWEJ wyłoniono nominacje w czterech podkategoriach: Odkrycie roku, Sukces roku, Innowacja roku, Kampania roku.

Odkrycie roku, czyli nagroda dla najlepszego e-sklepu, który rozpoczął działalność w 2012 roku będzie przyznana zwycięzcy z grupy „mały e-sklep” oraz „średni/ duży e-sklep”.

Uczestnicy nominowani w grupie „mały e-sklep”:

Uczestnicy nominowani w grupie „średni/ duży e-sklep”

  • Kwiatowy Ogród

Sukces roku to nagroda za jednorazowe wydarzenie lub osiągnięcie w dziedzinie e-commerce, związane z działalnością e-sklepu, które wywarło największy wpływ na rynek e-commerce. Zwycięzcy zostaną wyłonieni zarówno w grupie małych e-sklepów, jak i średnich/ dużych e-sklepów.

Uczestnicy nominowani w grupie „mały e-sklep”:

  • DeeZee.pl
  • Denley.pl

Uczestnicy nominowani w grupie „średni/duży e-sklep”:

Innowacja roku, to nagroda za najbardziej innowacyjne rozwiązanie technologiczne, zarówno programistyczne, jak i organizacyjne zastosowane w e-sklepie. Nominowano Uczestników w grupie „mały e-sklep” oraz „średni/ duży e-sklep”

Uczestnicy nominowani w grupie „mały e-sklep”:

  • DeeZee.pl
  • recman24.com

Uczestnicy nominowani w grupie „średni/duży e-sklep”:

  • empik.com
  • Ibuk.pl
  • Leroy Merlin
  • Sarenza.pl
  • ZłoteWyprzedaże.pl

Kampania roku, nagroda za najlepszą kampanię promocyjną e-sklepu będzie przyznana w grupie „małych e-sklepów”, jak i „średnich/ dużych e-sklepów.

Uczestnicy nominowani w grupie „mały e-sklep”

  • Sklep Kaligraf

Uczestnicy nominowani w grupie „średni/ duży e-sklep”

W Kategorii SPRZEDAŻOWEJ nominacje przyznano w trzech podkategoriach: Strona roku, Strona przyjazna klientowi oraz Przełamanie nieufności.

Strona roku, nagroda za najbardziej przejrzystą, funkcjonalną i estetyczną prezentację produktów na stronie e-sklepu zostanie przyznana nominowanym z grupy „mały e-sklep” oraz grupy średni/ duży e-sklep”

Uczestnicy nominowani w grupie „mały e-sklep”:

  • Art. Is good
  • Balladine
  • coś słodkiego
  • Lampy i światło
  • Sklep Converse

Uczestnicy nominowani w grupie „średni/duży e-sklep”:

  • ANSWEAR.com
  • Empik.com
  • meblepumo
  • Sarenza.pl
  • TUSZMARKT.PL

Strona przyjazna klientowi, nagroda za najlepiej skonstruowaną stronę pozwalającą na intuicyjne poruszanie się po stronie e-sklepu, zwłaszcza dla osób bez doświadczenia w zakupach w sieci. Nominowano Uczestników w grupie „mały e-sklep” oraz „średni/duży e-sklep”

Uczestnicy nominowani w grupie „mały e-sklep”:

  • Balladine
  • Bazylia.pl
  • DeeZee.pl
  • empiktravel.pl
  • Lampy i światło

Uczestnicy nominowani w grupie „średni/duży e-sklep”:

  • Choc&Play
  • Cyfrowe.pl
  • FLY.pl
  • Oponeo.pl
  • ZłoteWyprzedaże.pl

Przełamanie nieufności, to nagroda za najlepsze rozwiązanie przełamujące nieufność klienta, który nie może osobiście obejrzeć produktu – jak e-sklep radzi sobie z tą barierą. Nominowano Uczestników w obu grupach e-sklepów.

Uczestnicy nominowani w grupie „mały e-sklep”:

  • Balladine
  • Empiktravel.pl
  • WiFi Partner

Uczestnicy nominowani w grupie „średni/duży e-sklep”:

  • 8a.pl
  • ANSWEAR.com
  • empikfoto.pl
  • Felgi.pl

Gala wręczenia nagród odbędzie się 14 listopada 2013 w Teatrze Capitol w Warszawie o godzinie 19.00

NowyMarketing jest patronem medialnym konkursu