Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

#JedziemyDalej: PiS kpi z konkurencyjnych partii politycznych w młodzieżowym spocie wyborczym

#JedziemyDalej: PiS kpi z konkurencyjnych partii politycznych w młodzieżowym spocie wyborczym
Partia Prawo i Sprawiedliwość zaprezentowała niedawno swój nowy spot wyborczy, który nawiązuje do popularnej stylistyki memów internetowych. W wideo skierowanym do młodzieży PiS kpi z liderów konkurencyjnych partii politycznych.
O autorze
1 min czytania 2019-09-17

Wybory parlamentarne zbliżają się wielkimi krokami, w związku z czym kampanie wyborcze popularnych partii politycznych ruszyły już pełną parą. Ostatnio uwagę przykuł nowy spot Prawa i Sprawiedliwości, który skierowany jest do osób młodych.

W trwającym niecałe dwie minuty wideo narratorem jest młody chłopak, który w prześmiewczy sposób opisuje polskie partie polityczne oraz ich liderów. Grzegorz Schetyna z PO jest tutaj „Panem Grzesiem”, któremu „nie można w nic wierzyć”, a PSL to z kolei „ekipa obrotowa”, której głównym celem jest „utrzymanie stołka”. 

Paweł Kukiz natomiast nazywany jest „ciasteczkowym rewolucjonistą”, zaś partii SLD narrator wypomina PRL-owskie korzenie partii. 

Na koniec młody chłopak wspomina partię PiS, która „może nie jest rycerzem na białym koniu, ale solidnie naoliwioną, ciężko pracującą maszyną”. Narrator dalej wymienia zasługi Prawa i Sprawiedliwości dla polskich obywateli.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Narrator spotu zachęca też do promowania partii PiS w popularnych serwisach społecznościowych wraz z hashtagiem #Jedziemydalej”. 

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Łącznie wydatki na reklamy polityczne w serwisach Google oraz na Facebooku wyniosły blisko 2 mln 700 tys. złotych – wynika z najnowszego raportu Sotrender.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się