Suzuki „Kocha Sztukę” w nowej kampanii autorstwa Communication Unlimited

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Suzuki „Kocha Sztukę” w nowej kampanii autorstwa Communication Unlimited

Ruszyła nowa kampania Suzuki Motor Poland pod hasłem „Suzuki Loves Art” opracowana przez agencję Communication Unlimited (CU).

Kampania towarzyszy zaangażowaniu marki w dwa prestiżowe wydarzenia polskiego świata sztuki - Warsaw Gallery Weekend, którego japońska marka jest sponsorem od 2015 roku oraz Warsaw by Art, które Suzuki wspiera po raz pierwszy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Obie imprezy gromadzą w warszawskich galeriach miłośników sztuki nie tylko z Polski, ale również z wielu innych krajów. Są doskonałą okazją do zapoznania się z najnowszymi pracami uznanych artystów, poznania gorących nazwisk i wzbogacenia swoich zbiorów. Dają możliwość osobistego spotkania z twórcami i kuratorami

Podczas wydarzenia flota samochodów Suzuki będzie, jak co roku, transportować gości pomiędzy galeriami. Oprócz tego samochody japońskiej marki pojawią się w specjalnej przestrzeni ekspozycyjnej przed wybranymi wystawami..

– Od lat konsekwentnie zbliżamy się do świata sztuki, ponieważ chcemy budować pozycję marki Suzuki wśród wielkomiejskiej, młodej grupy. Jest to strategiczny element budowania naszego wizerunku i istotny „touchpoint” dla marki, uzupełniający nasze bardzo intensywne zaangażowanie w sport – mówi Mikołaj Matsumoto, dyrektor marketingu Suzuki Motor Poland.

Kampania „Suzuki Loves Art” jest obecna w prasie, internecie, mediach społecznościowych, oraz na plakatach.

– Po kampaniach inspirowanych pop-artem czy op-artem, w tym roku stawiamy na maksymalną prostotę i opieramy nasz komunikat o hasło „Suzuki loves art”. Wszystko w bieli i czerwieni, kluczowych kolorach marki, jej ojczyzny Japonii oraz ikon miłości. W materiałach graficznych udało nam się połączyć wrażenie skupienia oraz energię, czyli świat galerii ze światem motoryzacji – mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Warsaw Gallery Weekend oraz Warsaw by Art odbędą się w dniach 20-22 września 2019 r.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij