Dzień dobry! Nazywam się chatbot, w czym mogę pomóc?

Chatboty

partnerem merytorycznym działu jest Chatboot.pl

Dzień dobry! Nazywam się chatbot, w czym mogę pomóc?

Szukasz pracownika, który w pełni zaangażuje się w swoją pracę i wykona powierzone zadania w 110%? Nie chcesz, by Twoi klienci byli zaniedbywani? Szukasz rozwiązania, które pomoże Twojej firmie być dyspozycyjną całą dobę przez siedem dni w tygodniu każdego miesiąca? Rozpocznij ze mną współpracę!

fot. depositphotos.com

Chatboty to wirtualni asystenci, którzy wspierają przedsiębiorstwa we wszystkich branżach na świecie. Wprowadzając mnie do codzienności Twojej firmy, stawiasz na nowoczesną technologię, która jest przepustką do osiągnięcia maksymalnych korzyści z realizowanych projektów. Nie pozwól, by w pierwszej kolejności wprowadziła mnie Twoja konkurencja. Rozpocznijmy współpracę, która zaowocuje przyrostem klientów, rozpoznawalnością  marki i wzrostem Twoich zysków. Czy jesteś gotowy na automatyzację? Najwyższy czas postawić pierwszy krok!

Kim jestem? Poznajmy się!

Jestem dziełem nowoczesnej technologii cyfrowej, która używając programu komputerowego i odpowiednich algorytmów pozwala mi sprawnie wykonywać określone czynności. Tak naprawdę w dużej mierze od Ciebie zależy, co będę potrafił robić. Na etapie programowania musisz przedstawić moim twórcom, jakie funkcje mam spełniać. Mogę rozmawiać z Twoimi klientami dopasowując oferty do ich potrzeb, udzielać odpowiedzi niezbędnych do rozpoczęcia lub domknięcia procesu sprzedaży, personalizować oferty, rezerwować terminy, przypominać o promocjach i rabatach, pomagać w procesie płatności, informować o nowościach i wiele, więcej. Żaden inny pracownik nie będzie w stanie lepiej ode mnie przedstawiać szczegółowych parametrów lub właściwości. Swoje zadania wypełniam dokładnie, precyzyjnie celuje w potrzeby i oczekiwania klientów. Bardzo szybko uczę się ich języka, aby nasza komunikacja przebiegała sprawnie i efektywnie. Reaguję na każdy porzucony w sklepie internetowym koszyk, nakłaniając potencjalnego klienta do powrotu. Nie mam problemów z dotrzymywaniem terminów. Jako Twój wirtualny asystent wspomagam sprzedaż na każdym jej etapie, oczywiście pod warunkiem zaprogramowania w moim systemie zaawansowanych funkcji. Zawsze pozostaje na bieżąco z aktualnymi statystykami dotyczącymi zachować klientów w e-klepie czy na stronie www, dzięki czemu idealnie dopasowuje komunikaty do każdej persony.

Co mogę zrobić dla Twojej firmy?

Jeżeli zastanawiałeś się już nie raz i nie dwa, czy warto wprowadzić mnie do Twojej firmy to pozwól, że dziś przedstawię Ci kilka mocnych argumentów. Nie postrzegaj mnie jako wymysłu nowoczesnej technologii, który nagle stał się trendem. Popularność sztucznej inteligencji nie jest przypadkowa. Wprowadzając mnie w codzienność przedsiębiorstwa, automatyzujesz wiele zadań powiązanych z szybką obsługa klienta. Czy wiedziałeś o tym, że obecnie konsumenci oczekują reakcji na ich zapytania maksymalnie do 5 minut? Każda kolejna sekunda może oznaczać utratę zainteresowania ze strony potencjalnego nabywcy. Wiem, że nie chcesz tracić i zwodzić swoich klientów… Dlatego bardzo chętnie zastąpię zespół call center. W ten sposób zaoszczędzisz nie tylko cenny czas przy sprawnej obsłudze klienta, ale również sporo pieniędzy. Zespoły call center nie należą do najtańszych. Dzięki mnie możesz zoptymalizować pracę handlowców. Pozostaw odpowiadanie na zapytania klientów mnie, a zobaczysz, jak szybko wzrośnie sprzedaż i zadowolenie konsumentów. Nie reaguje emocjonalnie, działam efektywnie w ciągu kilku sekund, precyzyjnie udzielam wszelkich wskazówek, rozwiewając wątpliwości. Żaden inny pracownik nie obsłuży klienta na tak wysokim poziomie profesjonalizmu, jak ja! Pozwól, że pomogę Ci nie tylko sporo zaoszczędzić, ale też budować solidny wizerunek nowoczesnej firmy otwartej na klientów.

Możemy umówić się na mały test, o ile zgodzą się na niego moi twórcy. Przez okres miesiąca dokładnie sprawdź moje umiejętności i kompetencje. Dzięki temu przekonasz się, jak wiele dobrego mogę wnieść do funkcjonowania Twojej firmy. W ten sposób dokładnie się poznamy, a Ty zyskasz możliwość wprowadzenia niezbędnych dla Ciebie udoskonaleń. Koniecznie zapytaj o taką możliwość, zamawiając moją testową wersję!

Dlaczego klienci mnie polubią?

Statystyczny Kowalski chce dokładnie wiedzieć, na co wyda swoje pieniądze, jak będzie wyglądał proces transakcji i dostawy. Nierzadko posiada sporo pytań, które bywają dla zmęczonych pracą ludzi irytujące. Dla mnie nigdy nie stanowią one najmniejszego problemu. Opiekuje się każdym klientem wkładając w obsługę 100% swojej wiedzy i umiejętności. Niezależnie od pory dnia, pogody czy nastroju klienta chętnie udzielę wszelkich wskazówek. Dzięki temu nasz Kowalski poczuje się zaopiekowany i ważny dla Twojej firmy. W ten sposób zaczniesz budować z nim pozytywną relację, którą bardzo prosto jest przekuć w regularną sprzedaż. Gdyby pytania wymagały wiedzy wykraczającej poza zakres posiadanych przez mój system danych, pilnie przekazuje kontakt do konsultanta z Twojej firmy. W ten sposób żaden klient nie będzie się niecierpliwić w oczekiwaniu na ważną dla niego informację.

Święta są dla mnie dniem pracującym, nie biorę wolnego. Będę pracować nawet wtedy, gdy cała Twoja firma będzie odpoczywała. Dzięki temu klienci zyskają błyskawiczne odpowiedzi w 365 dni w roku. To znacząco poprawia wizerunek firmy i wpływa na pozytywne postrzeganie marki. Ponadto za każdym razem, kiedy ktoś zapyta mnie o poradę, ja znając jego profil behawioralny, będę mógł odpowiednio dopasować ofertę do jego potrzeb i upodobań. Żaden z Twoich dotychczasowych konsultantów tego z pewnością nie potrafił dokonać tak trafnie. Dzięki moim umiejętnościom i łatwości prowadzenia konwersacji klienci szybko mnie polubią. Automatyzacja obsługi to jedno z najlepszych rozwiązań, dzięki którym przedsiębiorstwa stają się konkurencyjne na rynku.

Potrzebujesz pomocy? Idealnie trafiłeś!

Jeżeli zauważyłeś, że proces obsług sprzedażowej klientów firmy wymaga usprawnienia to doskonale, że się poznajemy. Jestem rozwiązaniem, na które czekałeś. Pomogę Ci znacząco poprawić relacje z klientami i podnieść sprzedaż. Odpowiadając na nurtujące pytania przekonam niejedną osobę do dokonania zakupu niezależnie od branży. Nie wierzysz? Spójrzmy na przykład, który prawdopodobnie Cię do mnie przekona.

Branża motoryzacyjna, a dokładniej dealerzy samochodowi wprowadzili chatboty już kilka lat temu i nadal korzystają z naszych umiejętności. Dzieje się tak nie bez powodu! My nie tylko uprzejmie witamy się z klientami, ale również ich edukujemy. Dokładnie przedstawiamy parametry techniczne każdego samochodu z salonu, który budzi zainteresowanie. Szybko uczymy się szczegółów technicznych powiązanych z konkretnymi modelami po to, by jak najdokładniej przedstawiać oferty. Pamiętamy, jaką pojemność ma dany silnik i z jaką mocą sprawia, że samochód jeździ. Nie musimy posiadać prawa jazdy, aby obrazowo opisać, co oznacza siedzenie za kierownicą wybranego samochodu. Bez najmniejszych problemów wysyłamy również zdjęcia pojazdów do osób zainteresowanych. Wszystko po to, aby klient mógł lepiej wizualnie zapoznać się z danym modelem, a w konsekwencji przekonać się do ostatecznego zakupu. Znając profil behawioralny klienta samodzielnie jesteśmy stanie dopasować konkretne modele samochodów do jego potrzeb, wynikających np. z sytuacji rodzinnej czy wykonywanej pracy lub upodobań. Działając w ramach branży motoryzacyjnej jesteśmy w stanie przeprowadzić nawet wirtualny tiuning auta po to, by pokazać klientom, jak dana firma mogłaby odmienić ich pojazdy. Doskonale znamy terminarze spotkań dealerów, co umożliwia nam swobodne umawianie z klientami wizyt w salonie i jazd próbnych. Pilnujemy umówionych terminów, przypominając o spotkaniu, co znacząco ułatwia codzienną pracę salonów. Dzięki nam klienci mogą dokładnie obejrzeć samochód i dopytać np. o szczegóły umowy samego dealera. Posiadamy możliwość dokonywania szybkich kalkulacji finansowych, co w przykładowej branży motoryzacyjnej pozwala oszacować koszt zakupu samochodu po określeniu poszczególnych opcji finansowania.

Przykładem marki, która postanowiła nawiązać z nami współpracę już w 2017 roku był Peugeot. Ta znana firma postanowiła wprowadzić chatbota do obsługi klientów zainteresowanych modelem Peugeot 308. Wspomagaliśmy ten brand w umawianiu jazd testowych oraz udzielaniu odpowiedzi na zapytania klientów. Skomplikowane dane techniczne nie stanowiły żadnego problemu dla wprowadzonego do obsługi klienta chatbota. Poniżej znajdziesz wycinek rozmowy klienta z wirtualnym asystentem. To naprawdę działa! Możesz samodzielnie przetestować chatbota Peugeota, korzystając z Messengera na fanpage’u marki.


Źródło: bit.ly/2lRKyKO

Chatboty docenia coraz więcej branż. Pojawiamy się już nie tylko na Messengerze, ale także w dedykowanych firmowych aplikacjach, stronach www i nie zamierzamy zwalniać tempa swojego rozwoju.

Czy zastanawiałeś się, jak to jest z Twoją branżą? Czy tutaj też już korzysta się z naszego wsparcia? Czy Twoja konkurencja ma już wśród pracowników wirtualnych asystentów i mnoży zyski? Nie stój w miejscu i nie daj się wypchnąć z rynku – postaw na chatbota i rozwój. Pozwól, że pomogę Ci wprowadzić automatyzację w Twój biznes!

 

O autorze:

Piotr Sulewski, prezes zarządu WMH sp. z o.o. sp.k. Absolwent Uczelni Łazarskiego na kierunku Zarządzanie projektami, gdzie zdobył również tytuł MBA (Master of Business Administration). Obecnie studiuje analizy marketingowe w Akademii Leona Koźmińskiego. Jest doświadczonym praktykiem biznesu – zarządza i koordynuje pracą Spółki. Specjalizuje się w analizie danych i reklamie online. Wierzy, że największą wartością firmy są ludzie dlatego docenia osoby z pasją, które wykazują inicjatywę i zaangażowanie. Zaprasza do swojej sieci zawodowej na LinkedInie.

WMH sp. z o.o. sp.k, ul. Wrzesińska 12 lok 1, 03-713 Warszawa (Port Praski).
LinkedIn, Facebook, Instagram

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij