TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Piotr Adamczyk jako gwiazda tenisa i mistrz szachów w kampanii CASH-BACK eurobanku

eurobank rozpoczyna kampanię promującą nowość na polskim rynku - kredyt gotówkowy z bonusem finansowym - zwrotem części raty. Aktualnej promocji będą towarzyszyć spoty reklamowe z Piotrem Adamczykiem w roli gwiazdy światowego tenisa oraz mistrza szachów.
O autorze
1 min czytania 2013-10-01

Spoty reklamowe promujące kredyt gotówkowy CASH-BACK utrzymane są w sportowej, ale i humorystycznej konwencji. Akcja pierwszej reklamy, którą można zobaczyć w telewizji już od 1 października, rozgrywa się na wypełnionym po brzegi stadionie tenisowym. To kolejna niestandardowa metamorfoza Piotra Adamczyka w reklamach eurobanku. Tym razem zobaczymy go na szklanym ekranie w trzech wcieleniach – podwójnie w roli gwiazdy tenisa, a także nieco bardziej oficjalnie – komentatora sportowego.

– Udział w spotach reklamowych eurobanku to dla mnie za każdym razem wielkie wyzwanie aktorskie. Tym bardziej ucieszyła mnie możliwość wcielenia się w rolę gwiazdy kortów tenisowych i to w podwójnym wydaniu – w meczu z samym sobą. Na szczęście nie był to mój pierwszy kontakt z rakietą tenisową – tak Piotr Adamczyk komentuje swój udział w najnowszym spocie reklamowym eurobanku.

Nowa kampania eurobanku oddaje ideę promocji CASH-BACK. Niekonwencjonalność i dynamika spotu nawiązuje do innowacyjności i unikalności kredytu gotówkowego. W listopadzie ukaże się także drugi spot reklamowy promujący ofertę, tym razem będzie to wielki turniej szachowy.

Metryczka spotu:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Hasło reklamowe: kredyt gotówkowy CASH-BACK część każdej raty wraca do Ciebie
  • Klient: eurobank
  • Agencja: Brasil
  • Branża: finanse
  • Typ kampanii: produktowa
  • Termin: październik-grudzień 2013
  • Dom mediowy: Starcom
  • Dom produkcyjny: Propeller Film
  • Manager projektu: Agnieszka Szarek, Anna Ciszewska
  • Art director: Łukasz Stachniak
  • Copywriter: Michał Kubik, Jan Kleyff
  • Account Supervisor: Magdalena Szewczuk
  • Scenariusz: Michał Kubik, Łukasz Stachniak
  • Reżyseria: Marcin Serafin
  • Zdjęcia: Sebastian Miklaszewski
  • Montaż: Wojtek Włodarski
  • Muzyka: nd.