Ponad 180 kampanii zawalczy o złoto w digitalu. Zgłoszenia do IAB MIXX Awards 2019 zakończone

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Ponad 180 kampanii zawalczy o złoto w digitalu. Zgłoszenia do IAB MIXX Awards 2019 zakończone

Ponad 180 projektów zostało zakwalifikowanych do udziału w trzynastej edycji IAB MIXX Awards - konkursu na najlepsze digitalowe kampanie reklamowe. W połowie października rozpoczyna się etap obrad jury, które na drodze głosowania i obrad wyłoni nominowanych. Poznamy ich do 12 listopada 2019 roku.

IAB MIXX Awards kierowany jest zarówno do agencji reklamowych, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu kampanii reklamowej. Do 13. edycji konkursu zakwalifikowanych zostało ponad 180 projektów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Tak duża liczba zgłoszonych kampanii ogromnie nas cieszy. Odzwierciedla także historyczny moment, w którym wydatki reklamodawców na internet w Polsce przekroczyły wydatki na telewizję (badanie IAB/PwC AdEx Q1’12019). Wraz z dynamicznym rozwojem naszej branży rośnie też odpowiedzialność za jakość działań na rynku reklamy internetowej. Zwycięskie projekty, które wyłaniamy w IAB MIXX Awards przyczyniają się do jej podnoszenia poprzez wskazywanie najlepszych praktyk i kierunków rozwoju - mówi Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

– Dobrym obrazem sytuacji rynkowej jest popularność konkretnych kategorii IAB MIXX Awards. Pod tym względem swój bardzo udany debiut zaliczyła nowo wprowadzona w tym roku kategoria Content Marketing. To w niej otrzymaliśmy najwięcej zgłoszeń. Dużym zainteresowaniem cieszyły się też kategorie Best Use of Social Media oraz Innovation & Smart Solution – dodaje Robert Wielgo, Członek Zarządu IAB Polska.

Projekty zakwalifikowane do konkursu zostaną poddane ocenie jury, w skład którego wchodzi kilkudziesięciu przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych. Eksperci będą rozpatrywać projekty jako całość, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI. Nad przebiegiem głosowania czuwa audytor-firma PwC.

– W IAB MIXX Awards szukamy kampanii unikatowych. Muszą nie tylko najefektywniej zachęcać do interakcji z marką czy prezentować najskuteczniejsze rozwiązania, ale przede inspirować i wskazywać kierunki rozwoju branży. Takie wybitne kampanie mają szansę na złotą statuetkę. Wzorem lat ubiegłych nie zamierzamy stosować taryfy ulgowej, więc już sama nominacja w konkursie to ogromne wyróżnienie dla twórców projektu – komentuje Anna Iller, branded content manager, Allegro, przewodnicząca jury IAB MIXX Awards 2019.

Nominacje w 16 kategoriach zostaną ogłoszone do 12 listopada br., a pod koniec tego miesiąca statuetki trafią do rąk tych, którzy dziś liczą się w reklamie. Podczas MIXX Awards zostaną także wręczone nagrody za dokonania – Reklamodawca Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda za szczególne osiągnięcia życiowe.

Uroczystą galę poprzedzi MIXX Conference – wydarzenie prezentujące najciekawsze i najbardziej inspirujące case studies kampanii nominowanych do MIXX Awards. Tematy prezentacji przedstawione zostaną na początku listopada.

Więcej informacji znajduje się na stronie www.mixx-awards.pl. Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ.

Partnerzy medialni: NowyMarketing , Gazeta.pl, Interaktywnie.com, Marketer Plus, Marketing przy kawie, My Company, Magazyn Online Marketing, NaTemat, Social Press, Wirtualna Polska Media
Współpraca: Newspoint, Havas Media Group, VMLY&R

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij