Agnieszka Zawadzka, Marcin Kubik i Anna Mościcka obejmą udziały w Agencji Whites

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agnieszka Zawadzka, Marcin Kubik i Anna Mościcka obejmą udziały w Agencji Whites

Agnieszka Zawadzka, Marcin Kubik i Anna Mościcka zostaną nowymi udziałowcami agencji Whites w ramach drugiej edycji programu pracowniczego, który pozwala uzyskać opcje na udziały w firmie.

Agencja Whites zakończyła pierwszą turę programu pracowniczego, w ramach którego dodatkowe udziały objęli Anna Ałaszkiewicz i Łukasz Żytko. Firma rozpoczęła właśnie drugą edycję programu, który w kolejnych latach umożliwi objęcie udziałów przez nowych kluczowych pracowników – Agnieszkę Zawadzką, Marcina Kubika i Annę Mościcką.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Każda z tych osób ma nieoceniony wkład w rozwój Whites i prowadzi projekty dla klientów na najwyższym poziomie. Program pracowniczy jest częścią realizacji najważniejszych założeń firmy oraz formą docenienia najlepszych ekspertów.

– Siłą Whites jest wspaniały zespół ludzi, który tworzy naszą agencję. Bardzo się cieszę, że udało nam się zbudować firmę, która może zaoferować przestrzeń do rozwoju i zawodowego spełnienia tak utalentowanym osobom, jak Agnieszka, Ania i Marcin. Ta trójka współtworzy Whites od kilku lat i odegrała kluczową rolę w transformacji z challengera rynku w jednego z liderów branży. Zaproszenie do programu pracowniczego to forma podziękowania i docenienia, ale też motywacja do dalszej pracy. Kolejne lata zapowiadają bowiem nowe wyzwania i ambitne cele do osiągnięcia – mówi Maciej Woźniak, prezes Whites.

Agnieszka Zawadzka pracuje w Whites od 4,5 roku. Przy jej wsparciu agencja wyspecjalizowała się w tworzeniu efektywnych platform contentowych dla dużych marek. Obecnie jest szefową działu badań i analiz, który realizuje badania na podstawie big data oraz tworzy autorskie narzędzia. To istotna przewaga, szczególnie w projektach na rynkach zagranicznych.

Marcin Kubik jest w Whites od 3,5 roku. Pełni funkcję head of client service, odpowiadając za jakość obsługi klientów. Zespół pod jego kierownictwem łączy kompetencje koordynowania projektami, utrzymywania relacji biznesowych oraz nawiązywania ich z szeroką wiedzą marketingową. Według raportu MMP „Agencje Interaktywne 2019” Agencja Whites jest jedną z najlepiej ocenianych agencji właśnie w kategorii “obsługa klienta”.

Anna Mościcka ponad trzy lata temu stworzyła zespół social media w agencji. Obecnie jako szefowa Content Studio, działającego w ramach Whites, rozwija jego kompetencje zarówno w obszarze social media, jak i content marketingu. Rozszerzyła również dział o kompetencje kreatywne. Jej wiedza i doświadczenie pozwoliły Whites stać się agencją digital360. Dzięki pracy zespołu pod kierownictwem Anny Mościckiej agencja może realizować kompleksowe projekty łączące wiele usług dla największych polskich brandów.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij