Wystartowała kultowa loteria urodzinowa POLOmarketu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wystartowała kultowa loteria urodzinowa POLOmarketu

Z okazji 22 lat działalności sieci spożywczej na polskim rynku, POLOmarket organizuje loterię urodzinową, w której główną nagrodą jest kultowy Fiat 125p z 1978 roku.

Motywem przewodnim akcji jest loteria urodzinowa, w której do wygrania są kultowe i znane klientom produkty, popularne w Polsce latach 70. i 80. Klienci, którzy wezmą udział w zabawie, mogą zdobyć vouchery na meble kuchenne o wartości do 10 tys. zł., bony zakupowe, sprzęt RTV i AGD oraz nagrodę główną - kultowego polskiego Fiata 125p z 1978 roku. W założeniu akcji każdy los wygrywa – posiadacz loteryjnej zdrapki, oprócz wymienionych nagród, może wygrać gumę Turbo albo Pepsi w butelce retro.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Koncept kreatywny loterii, hasło przewodnie wraz z motywem graficznym, scenariusze spotów IMS, materiałów radiowych oraz internetowych stworzyła Reklamownia. Media kupuje dział marketingu POLOmarekt. Loteria potrwa do 8 października br.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij