TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Bartłomiej Kozieł dołącza do zarządu Efigence

UX director fintechu Efigence (Grupa Efigence), Bartłomiej Kozieł w połowie września 2019 wstąpił do zarządu firmy.
O autorze
1 min czytania 2019-09-19

Bartłomiej dołączył w zarządzie do Marka Lesiaka – prezesa oraz dyrektora technologii w Efigence, Andrzeja Szewczyka – wiceprezesa oraz dyrektora zarządzającego, a także Pawła Haltofa, członka zarządu i dyrektora innowacji, odpowiadającego także za rozwój firmy na rynku międzynarodowym.

Kozieł, w październiku 2018 roku, po czterech latach powrócił do Grupy Efigence, w której kiedyś pracował w spółce Artegence, m.in. na stanowiskach: information architecture director i team leader of information architecture.

Obecnie zarządza kilkunastoosobowym zespołem designerów user experience.

Bartłomiej Kozieł pracuje w branży UX od kilkunastu lat. Przez 7 lat był wykładowcą i mentorem na SWPS Uniwersytecie Humanistycznospołecznym, na kierunku User Experience Design. Poza Grupą Efigence, doświadczenie zdobywał m.in. w agencji Deloitte Digital jako szef zespołu Experience Design, w Agorze jako szef produktu Wyborcza.pl i w firmie Comarch jako user experience consultant. Współtworzył nagradzane na świecie i w Polsce rozwiązania dla Pekao S.A., mBanku, Alior Banku, Idea Banku, Ministerstwa Finansów, Teatru Wielkiego, Telewizji Polskiej czy Play. Zdobywał doświadczenie w takich firmach jak: Artegence, Comarch, Gazeta Wyborcza, Deloitte Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jest absolwentem Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Słuchaj podcastu NowyMarketing