Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Bartłomiej Kozieł dołącza do zarządu Efigence

UX director fintechu Efigence (Grupa Efigence), Bartłomiej Kozieł w połowie września 2019 wstąpił do zarządu firmy.
O autorze
1 min czytania 2019-09-19

Bartłomiej dołączył w zarządzie do Marka Lesiaka – prezesa oraz dyrektora technologii w Efigence, Andrzeja Szewczyka – wiceprezesa oraz dyrektora zarządzającego, a także Pawła Haltofa, członka zarządu i dyrektora innowacji, odpowiadającego także za rozwój firmy na rynku międzynarodowym.

Kozieł, w październiku 2018 roku, po czterech latach powrócił do Grupy Efigence, w której kiedyś pracował w spółce Artegence, m.in. na stanowiskach: information architecture director i team leader of information architecture.

Obecnie zarządza kilkunastoosobowym zespołem designerów user experience.

Bartłomiej Kozieł pracuje w branży UX od kilkunastu lat. Przez 7 lat był wykładowcą i mentorem na SWPS Uniwersytecie Humanistycznospołecznym, na kierunku User Experience Design. Poza Grupą Efigence, doświadczenie zdobywał m.in. w agencji Deloitte Digital jako szef zespołu Experience Design, w Agorze jako szef produktu Wyborcza.pl i w firmie Comarch jako user experience consultant. Współtworzył nagradzane na świecie i w Polsce rozwiązania dla Pekao S.A., mBanku, Alior Banku, Idea Banku, Ministerstwa Finansów, Teatru Wielkiego, Telewizji Polskiej czy Play. Zdobywał doświadczenie w takich firmach jak: Artegence, Comarch, Gazeta Wyborcza, Deloitte Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jest absolwentem Uniwersytetu Jagiellońskiego.

Słuchaj podcastu NowyMarketing