Grandes Kochonos wygrywa przetarg dla marki Captain Jack

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Grandes Kochonos wygrywa przetarg dla marki Captain Jack

Agencja przygotuje rozwinięcie platformy i nową odsłonę kampanii ATL dla Captain Jack, marki piwa o smaku rumu należącej do Kompanii Piwowarskiej.

Przetarg na koncepcję rozwoju platformy kreatywnej został rozstrzygnięty we wrześniu 2019. Do pierwszych zadań Grandes Kochonos będzie należało przygotowanie spotu telewizyjnego 30" wraz ze skrótem do 15".

Captain Jack jest pozycjonowany jako alternatywa dla alkoholowych drinków. Marka debiutowała na Polskim rynku w 2018 jako piwo o smaku rumu. W tym roku Kompania Piwowarska wprowadziła drugi wariant – Pirate Orange o smaku rumu i pomarańczy. Oba smaki pojawią się w spocie, za który odpowiadać będzie Grandes Kochonos, do emisji trafi w Q2 2020.

 

 

 

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij