Ruszył konkurs na logo Muzeum Getta Warszawskiego

Ruszył konkurs na logo Muzeum Getta Warszawskiego
Muzeum Getta Warszawskiego we współpracy ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej (STGU) ogłosiły międzynarodowy konkurs na stworzenie identyfikacji wizualnej instytucji.
O autorze
1 min czytania 2019-09-20

Władze Muzeum Getta Warszawskiego ogłosiły konkurs na stworzenie wyjątkowej identyfikacji wizualnej instytucji. Udział w nim mogą wziąć artyści i projektanci z całego świata, którzy chcą włączyć się w budowanie pamięci warszawskiego getta.

Konkurs organizowany jest we współpracy ze Stowarzyszeniem Twórców Grafiki Użytkowej (STGU). W pierwszym etapie jury, na podstawie nadesłanych portfolio, wybierze pięciu autorów, których zakwalifikuje do drugiego etapu. 

W tej drugiej części wybrani autorzy będą mieli za zadanie przygotowania projektu wstępnego. Te zaś zostaną ocenione przez kapitułę konkursu, w której skład wchodzą m.in. prof. Philippe Boulakia z Bezalel Academy of Arts and Design w Jerozolimie oraz prof. Sławomir Kosmynka z Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Jury następnie wyłoni zwycięzcę.

Harmonogram konkursu:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • 11 października 2019 r. – termin nadsyłania portfolio w I etapie konkursu
  • 15-18 października 2019 r. – ocena portfolio przez jury konkursu
  • 21 października 2019 r. – ogłoszenie autorów zakwalifikowanych do II etapu konkursu
  • 15 listopada 2019 r. – termin nadsyłania projektów wstępnych
  • 18-20 listopada 2019 r. – ocena projektów przez kapitułę konkursu
  • 21 listopada 2019 r. – ogłoszenie zwycięzcy konkursu
  • 20 grudnia 2019 r. – termin wdrożenia identyfikacji wizualnej

Nagrodą w konkursie jest zamówienie opracowania projektu i wdrożenia identyfikacji wizualnej Muzeum. Wartość nagrody to 35 tys. złotych. Więcej informacji znajduje się na stronie. 

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wciąż trwa też konkursu Muzeum Tatrzańskiego na oryginalny projekt pamiątki, która ma nawiązywać do podhalańskiej tradycji, kultury i przyrody, bo będzie służyć jako element promocji kultury regionu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Firma InPost rozstrzygnęła konkurs zatytułowany „ArtInPost”, którego celem było wyłonienie ciekawych projektów grafik na Paczkomaty. Już na początku września wyróżnione prace pojawiły się na stu urządzeniach w całej Polsce.