Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Burger King UK wycofuje plastikowe zabawki z zestawów dla dzieci

Burger King UK wycofuje plastikowe zabawki z zestawów dla dzieci
Brytyjski oddział sieci Burger King postanowił całkowicie wycofać plastikowe zabawki dołączane do zestawów dla dzieci. Co więcej, marka zachęca też najmłodszych do oddawania swoich nieużywanych zabawek z tworzyw sztucznych, które następnie zostaną poddane recyklingowi.
O autorze
0 min czytania 2019-09-23

Brytyjski oddział Burger Kinga mówi „stop” plastikowi – popularna sieć fast foodowa postanowiła zaprzestać dodawania do zestawów dla dzieci plastikowych zabawek. Jak przewidują przedstawiciele marki, pozwoli to zmniejszyć wykorzystywanie nawet 320 ton produktów wykonanych z tworzyw sztucznych. 

Nowe zobowiązanie Burger Kinga zostało ogłoszone tuż po rozpoczęciu kampanii „The Meltdown”, w ramach której marka zachęca swoich najmłodszych konsumentów do oddawania starych, nieużywanych już plastikowych zabawek. Te zostaną następnie poddane recyklingowi i przekształcone w nowe obszary zabaw oraz przedmioty znajdujące się w lokalach sieci, takie jak np. interaktywne tace.

Przedstawiciele Burger Kinga zapowiedzieli też, że do 2025 roku zamierzają wycofać wszystkie plastikowe zabawki także z innych rynków.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W lutym br. McDonald’s zamiast plastikowych zabawek, do swoich zestawów Happy Meal dodawał książki.  

Słuchaj podcastu NowyMarketing