Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Flesz Fashion Night 2019, czyli podróż do świata kultowych gier z lat 80-tych

Podczas 8. edycji Flesz Fashion Night Edipresse Polska wraz z Mea Group przekroczyli kolejny poziom w organizacji wydarzenia. W jego ramach organizatorzy zabrali uczestników eventu w podróż do świata kultowych gier arkadowych z lat 80-tych.
O autorze
3 min czytania 2019-09-23

Modelki, prezentujące kolekcje poszczególnych projektantów, poruszały się po wybiegu przypominającym planszę do gry w Pacmana. W centralnej części wybiegu znalazły się 4-metrowe multimedialne schody, na szczyt których modelki dostawały się windą. Schodząc w dół, swoim ruchem nawiązywały do sposobu poruszania się kultowych postaci z gier.

Kolekcja każdego projektanta miała unikalną oprawę dzięki animacjom w stylistyce gier arkadowych, wyświetlanych na dwóch ekranach diodowych i multimedialnych schodach. Dodatkowo pokazowi kolekcji projektantów towarzyszyła każdorazowo indywidualna choreografia oraz oprawa świetlna.

Kilkuset gości – w tym gwiazdy, influencerzy, celebryci oraz media – podziwiało kolekcje MMC, Łukasza Jemioła, Lidii Kality, duetu Paprocki & Brzozowski, Mariusza Przybylskiego, Martyny Sowik, Ranity Sobańskiej, Agnieszki Maciejak, Macieja Zienia i Izabeli Łapińskiej.

Projektanci przybyli jak zawsze na Flesz Fashion Night ze swoimi muzami, w tym roku: MMC z Julią Wieniawą, Ł. Jemioł z Małgorzatą Sochą, L. Kalita z Larą Gessler, M. Przybylski z Martą Żmudą-Trzebiatowską, M. Sowik z Mariną Łuczenko-Szczęsną, R. Sobańska z Marietą Żukowską, A. Maciejak z Anną Puślecką, a I. Łapińska z Aleksandrą Hamkało. Muzy miały na sobie kreacje zaprojektowane właśnie z myślą o tym jedynym w swoim rodzaju wieczorze, kiedy prezentowane są kolekcje najlepszych polskich projektantów mody.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Oprawa muzyczna, skomponowana specjalnie na ten wieczór przez Radka Dudę i Pawła Piechura, przemycała dźwięki doskonale znane wszystkim fanom gier arkadowych, klimat lat 80-tych w oryginalnej, autorskiej aranżacji. Kulminacyjnym punktem pokazu była niespodzianka muzyczna, idealnie wpisująca się w klimat wydarzenia – występ Małgorzaty Ostrowskiej ze skomponowanym na ten wieczór nowym aranżem „Meluzyny”.

– Pomysłodawcą i organizatorem Flesz Fashion Night jest Edipresse Polska SA, wydawca dwutygodnika „Flesz. Gwiazdy & styl’. To jedyna tego typu impreza, podczas której na jednym wybiegu można zobaczyć najlepsze stylizacje z kolekcji na nadchodzący sezon aż 10 topowych polskich projektantów. FFN to ogromne przedsięwzięcie, angażujące setki osób, które łączą świat designu, show biznesu, muzyki i technologii w święto polskiej mody. Z roku na rok staramy się podnosić sobie poprzeczkę coraz wyżej, dlatego cieszymy się, że ten wysiłek doceniają nasi partnerzy, media i środowisko modowe. Po ośmiu latach FFN stał się marką samą w sobie i jesteśmy z niej niesamowicie dumni – mówi Karolina Siewierska-Kołodziej, product manager „Party. Życie gwiazd” i „Flesz. Gwiazdy & styl”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Mogę śmiało powiedzieć, że w tym roku – jak przy każdej od 3 lat kreowanej i realizowanej przez Mea Group we współpracy z Edipresse Polska edycji Flesz Fashion Night – poprzeczkę zawiesiliśmy sobie bardzo wysoko. Co roku proponujemy oryginalne rozwiązania, aby najważniejsze wydarzenie modowe roku – FFN – było w równym stopniu pokazem mody, jak i spektaklem. Co roku osiągamy next level. I dzieje się tak, bo od samego początku prac, już na etapie koncepcji kreatywnej, nie ma mowy o drodze na skróty. Zawsze jest oryginalnie, nietypowo, ciekawie i nie byłoby to możliwe bez odwagi oraz zaufania ze strony Edipresse Polska. Jako ciekawostkę dodam, że rekord świata w Pacmanie wynosi 3 333 360 punktów, a ustanowiony został w sześć godzin dokładnie 20 lat temu. W Mea Group lubimy bić rekordy, sięgać po rozwiązania, które na pierwszy rzut oka mogą wydawać się szalone. Przy Flesz Fashion Night 2019 – Next Level nie mogło być inaczej. Tak było m.in. z inspiracją do konceptu i scenografii pokazu – Rosiczką z Super Mario Bros, której efekt wyłaniania się uzyskaliśmy za pomocą windy. Nie sześć godzin, ale dłuższe przygotowania, kreatywne spotkania zespołu tworzącego serce Flesz Fashion Night zapewniły wydarzeniu sukces. Powstał nieszablonowy pokaz mody, który został zapamiętany przez gości w równym stopniu ze względu na kolekcje topowych polskich projektantów, jak i całą oprawę artystyczną pokazu w tym niesamowitą muzykę oraz animacje – mówi Magda Kozicka, wiceprezes i dyrektor produkcji Mea Group.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Na gali Flesz Fashion Night 2019 wręczono po raz pierwszy nagrody najbardziej stylowym polskim gwiazdom roku. Statuetki „Ikona Stylu 2019” odebrali Paulina Sykut-Jeżyna i Sławek Uniatowski, którzy zostali wybrani głosami czytelników oraz głosami redakcji magazynu „Flesz. Gwiazdy & styl”. Na gości gali czekało także wiele doznań muzycznych, przed pokazem mody mogli posłuchać Ani Karwan, a na after party zagrał zespół KAMP!