m-commerce globalnie. HTML5 wchodzi do gry - infografika

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Reklama internetowa

partnerem merytorycznym działu jest AdForm

m-commerce globalnie. HTML5 wchodzi do gry - infografika

Aktualne tempo rozprzestrzeniania się urządzeń mobilnych, wyraźna zmiana sposobu w jaki ludzie poszukują produktów i je kupują oraz wejście reklamy mobilnej w programowalność, to zjawiska które ostatnio zwróciły uwagę świata online marketingu.

Jeżeli jeszcze nie docierasz do internautów poprzez reklamy na smartfonie czy tablecie, możesz przegapić okazję do obecności twojej marki w ogromnej części codziennego życia mobilnych konsumentów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na przestrzeni ostatnich lat globalny ekosystem mobile doświadczył znaczącego wzrostu, a prognozy na najbliższe lata są bardzo optymistyczne. Przewiduje się nawet czterokrotne zwiększenie wydatków na mobile w przedziale między rokiem 2012 a 2016. Obserwujemy, że używanie urządzeń mobilnych do zakupów przez internet jest coraz bardziej powszechne i stanowić będzie już 15% całego e-handlu.

Naturalnie wraz z tym trendem rośnie rynek reklamy mobilnej (spodziewany wzrost przychodów to prawie 50% łacznej wartości kanału display do 2017 roku). Notabene aż 41 % z łącznych przychodów Facebooka w 2013 r. pochodzi z reklam mobilnych, co pozycjonuje serwis na drugim miejscu po Google w tej kategorii.

Tych i wiele innych "zwrotów akcji" znalazło się w najnowszej infografice "the Mobile Globe" od Sociomantic Labs. Przy tej okazji firma ogłosiła także uruchomienie swojego nowego produktu technologicznego, z dostępem do 100% powierzchni w modelu RTB - spersonalizowanych banerów reklamowych HTML5 (flash-free) na wszystkie urządzenia mobilne, zasilanych przez dane CRM klienta. Jest to oczekiwane i najnowsze rozwiązanie w mCommerce, które pozwala docierać reklamodawcom do pojedynczych konsumentów z dynamicznymi reklamami produktów, w przeglądarkach i aplikacjach na smartfonach czy tabletach (również w systemie Apple iOS).

źródło: Sociomantic

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij