TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

FRoSTA w nowej kampanii „Mówi jak jest”

Już 1 października rozpoczyna się kampania FRoSTY, która trwać będzie do połowy grudnia. Spoty emitowane w stacjach radiowych i telewizyjnych są częścią nowej odsłony kampanii „Mówimy jak jest”.
O autorze
1 min czytania 2019-09-25

Filmy stworzone w ramach kampanii eksponują mocne strony produktów FRoSTY – brak dodatków do żywności, 100% naturalnego smaku oraz domowy smak potraw osiągany dzięki tradycyjnym metodom gotowania.

W telewizji zobaczymy Złote Paluszki Rybne, Mexican Chicken, czyli kurczaka z ryżem po meksykańsku i Rybę z pieca po włosku. W kampanii online, oprócz trzech powyższych produktów, promowane będą również Vegetable Curry – wegańskie curry z batatami, Warzywa na patelnię toskańskie oraz Noodles and chicken, czyli kluseczki z kurczakiem i warzywami.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Mówimy jak jest” to deklaracja marki o braku tajemnic przed konsumentami, dlatego na stronie frosta.pl dostępne są dokładne składy każdego z produktów, a na frostafoodtracker.pl można szybko sprawdzić, skąd pochodzi każdy składnik występujący w daniach FRoSTY.

Kampania obecna będzie w kanałach telewizyjnych, radiowych, outdoor, online i social media.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za key visual kampanii odpowiada Agencja Promocyjno – Reklamowa Smolar, zaś za zakup mediów – ZenithOptimedia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się