FRoSTA w nowej kampanii „Mówi jak jest”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
FRoSTA w nowej kampanii „Mówi jak jest”

Już 1 października rozpoczyna się kampania FRoSTY, która trwać będzie do połowy grudnia. Spoty emitowane w stacjach radiowych i telewizyjnych są częścią nowej odsłony kampanii „Mówimy jak jest”.

Filmy stworzone w ramach kampanii eksponują mocne strony produktów FRoSTY – brak dodatków do żywności, 100% naturalnego smaku oraz domowy smak potraw osiągany dzięki tradycyjnym metodom gotowania.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W telewizji zobaczymy Złote Paluszki Rybne, Mexican Chicken, czyli kurczaka z ryżem po meksykańsku i Rybę z pieca po włosku. W kampanii online, oprócz trzech powyższych produktów, promowane będą również Vegetable Curry – wegańskie curry z batatami, Warzywa na patelnię toskańskie oraz Noodles and chicken, czyli kluseczki z kurczakiem i warzywami.

„Mówimy jak jest” to deklaracja marki o braku tajemnic przed konsumentami, dlatego na stronie frosta.pl dostępne są dokładne składy każdego z produktów, a na frostafoodtracker.pl można szybko sprawdzić, skąd pochodzi każdy składnik występujący w daniach FRoSTY.

Kampania obecna będzie w kanałach telewizyjnych, radiowych, outdoor, online i social media.

Za key visual kampanii odpowiada Agencja Promocyjno – Reklamowa Smolar, zaś za zakup mediów – ZenithOptimedia.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij