W nowej kampanii ING pyta – „Czy potrzebujemy aż petycji od naszych dzieci żeby coś zmienić?”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Zmienimy Świat

dołącz do akcji

W nowej kampanii ING pyta – „Czy potrzebujemy aż petycji od naszych dzieci żeby coś zmienić?”

ING Bank Śląski przygotował kampanię, której inspiracją są dzieci i ich działania na rzecz poprawy sytuacji klimatycznej. To one – na swoją miarę – dają do zrozumienia dorosłym, że muszą na poważnie zająć się tym tematem.

– Barierą w przyjęciu postaw eko jest dość powszechne przekonanie, że perspektywa kryzysu środowiska jest odległa i bezpośrednio nas nie dotyczy. Dlatego dzieci, które wg. Polaków mają obecnie największą wiedzę na temat działań pro-ekologicznych, w aktywny sposób – poprzez manifestacje, petycje, wypowiedzi – coraz częściej dają nam do zrozumienia, że ten problem nie jest odległy, że może dotknąć już ich. Ta postawa zaimponowała nam i stała się inspiracją do stworzenia kampanii, w której zachęcamy dorosłych do świadomych i mądrych wyborów z myślą o przyszłości swoich dzieci. One mają pełne prawo oczekiwać od nas zmiany – powiedziała Barbara Pasterczyk, dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W najnowszym spocie reklamowym ING Banku Śląskiego dzieci w zabawny ale zdecydowany sposób składają petycję dorosłym wskazując w niej problemy, które powinny być jak najszybciej rozwiązane, między innymi takie, jak: właściwa segregacja śmieci, mniej plastiku, oszczędzanie wody. Są zaangażowane, bo czują, że muszą, ale tak naprawdę to chcą być ciągle dziećmi. Puenta: „Czy potrzebujmy aż petycji od naszych dzieci żeby coś zmienić” pokazuje, że działanie należy do dorosłych i to oni mogą dokonać zmiany.

ING również pracuje nad tą zmianą. Jako jeden z pierwszych zadeklarował ograniczenie finansowania energetyki węglowej a zgodnie z przyjętą w 2017 roku Deklaracją Ekologiczną, priorytetem w jego działalności biznesowej są projekty realizowane z troską o środowisko naturalne. Bank podejmuje działania na rzecz tworzenia nowych produktów, wspierania przedsięwzięć proekologicznych, kształtowania świadomości w tym zakresie. Pomaga klientom w transformacji energetycznej oraz wyborze sposobów sprzyjających oszczędzaniu energii. Do współpracy w tym zakresie wybiera partnerów, którzy rozumieją i podzielają te strategiczne założenia.

Równolegle podejmuje wewnętrzne działania proekologiczne, których celem jest m.in. zmniejszenie zużycia energii. Obecnie w wyniku zakupu „zielonych certyfikatów” 100% energii zużywanej w banku pochodzi ze źródeł odnawialnych. Aby zminimalizować wpływ, jaki na środowisko wywiera działalność operacyjna, w tym biura, oddziały i centra komputerowe, dąży do ciągłego zmniejszania emisji dwutlenku węgla, zużycia energii, papieru i odpadów elektronicznych.

– Skoro, aż 89% Polaków uważa, że indywidualne działania mogą mieć realny wpływ na ochronę środowiska naturalnego* to mamy nadzieję, że dzięki naszej kampanii wielu dorosłych, podejmie jeszcze więcej wysiłku na rzecz poprawy sytuacji klimatu - dla siebie i dla przyszłych pokoleń. My ułatwiamy dokonywanie proekologicznych wyborów dzięki eko ofercie i zachęcamy klientów, aby w trosce o środowisko wybierali sprzęty i towary ekologiczne – dodała Barbara Pasterczyk.

ING Bank Śląski już drugi rok z rzędu proponuje klientom indywidulanym i firmom szerokie finansowanie rozwiązań ekologicznych, które przyczynią się do zmniejszenia zużycia energii konwencjonalnej i zwiększenia czystej. W ramach tej oferty bank rezygnuje z prowizji.

Eko finansowanie w ING Banku Śląskim obejmuje:

  • Ekopożyczkę dla klientów indywidualnych, która finansuje m.in. kolektory słoneczne, ogniwa fotowoltaiczne, energooszczędny sprzęt AGD, oświetlenie LED, sterowniki energooszczędnych, pralki czy rowery a nawet okna i drzwi zewnętrzne;
  • Ekopożyczkę dla firm;
  • Ekokredyt hipoteczny na dom energooszczędny;
  • Ekokredyt inwestycyjny dla wspólnot mieszkaniowych;
  • Ekoleasing na samochody hybrydowe i elektryczne.

Dodatkowo kampanię wspiera akcja „Hulaj bez spalin”, w której bank zachęca do poruszania się po mieście elektrycznymi skuterami i hulajnogami. W ramach akcji można wykorzystać aż 30 minut bezpłatnej jazdy pojazdami elektrycznymi! Dzięki temu każdy może przyczynić się do mniejszej emisji spalin w swoim otoczeniu.

Aby jazda pojazdem elektrycznym była nie tylko przyjemna i ekologiczna ale też bezpieczna, bank upowszechnia również wiedzę na temat odpowiedzialnego poruszania się ekopojazdami, w tym hulajnogami.

– Problemem aglomeracji są korki, spaliny i smog. Wierzymy, że ekopojazdy mogą pomóc rozwiązać ten problem, dlatego mocno angażujemy się w projekty z obszaru sharingu i elektromobilności. Chcemy aby Polacy dostrzegli w naszych działaniach szczerą intencję, ponieważ nam naprawdę zależy na upowszechnieniu ekopostawy. Inwestujemy w ekorozwiązania i chcemy aby były dostępne dla każdego. W akcji „Hulaj bez spalin” dajemy 30 minut ekojazdy za darmo aby zachęcić Polaków do wypróbowania elektrycznych skuterów i hulajnóg i przekonać ich do tego rozwiązania – zaznaczyła Barbara Pasterczyk.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij