Amerykańskie parki rozrywki Disneyland postanowiły wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich wegańskich oraz wegetariańskich klientów i ogłosiły wprowadzenie do wszystkich lokali gastronomicznych ponad 400 nowych pozycji przygotowanych bez mięsa, nabiału, jajek czy też miodu.
W ofertach restauracji odwiedzający park znajdą m.in. przekąski, dania główne oraz desery, które będą wegańskimi wersjami słynnych potraw, takich jak np. taco, azjatyckich makaronów, czy też sernika.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Wegańskie potrawy dostępne będą w lokalach znajdujących się na terenie parków The Walt Disney World w Orlando na Florydzie i Disneyland Resort w Anaheim w Kalifornii już od października br.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
Słuchaj podcastu NowyMarketing
KFC prowadzi w Stanach Zjednoczonych testy wegańskich odpowiedników swoich nuggetów i skrzydełek – są one robione bazie słynnych produktów firmy Beyond Meat.
PS2
KFC wprowadził też do swoich restauracji w Wielkiej Brytanii wegańskiego burgera o dość sugestywnej nazwie – „The Imposter”, czyli oszust. Zamiast tradycyjnego kotleta z kurczaka w potrawie znajdzie się tzw. quorn.
PS3
W marcu br. w swoich norweskich sieciach McDonald’s prowadził testy warzywnych nuggetsów.
PS4
Burger King to kolejna sieć fast foodowa, która zdecydowała się wprowadzić do swojego menu ofertę dla wegetarian – już teraz dostępny jest wege burger z serem Halloumi.