Justyna Szmidt dołącza do zespołu ContentHouse i obejmuje stanowisko events & customer education specialist

Justyna Szmidt będzie odpowiedzialna za rozwijanie projektów eventowych agencji – przede wszystkim organizowanej przez ContentHouse konferencji Akademia Marketingu oraz szkoleń na temat efektywnego content marketingu – „Content Standard”.
O autorze
0 min czytania 2019-09-26

Justyna Szmidt z branżą związana jest od 2015 roku. Dotychczasowe doświadczenie zdobywała m.in. w zespole FreshMail, gdzie odpowiadała za współorganizowanie konferencji M@il My Day oraz licznych szkoleń i wydarzeń takich jak Poranki z e-mail marketingiem, Tour de e-commerce czy Aula Polska Kraków. Justyna na swoim koncie ma także projekty zrealizowane dla branży przemysłu ciężkiego. Jako specjalista ds. marketingu i organizacji eventów w firmie Stigo, odpowiadała za organizację wystaw targowych oraz flagowych wydarzeń z dziedziny oprogramowania produkcyjnego (Stigo PROduction Day 2018, Nowe Perspektywy 4.0 2018 czy User Day 2018).

Szmidt jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego (Politologia, Dziennikarstwo Polityczne) oraz Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie ukończyła kierunek Event Management. Prywatnie interesuje się kocią behawiorytsyką oraz jest zapaloną fanką żeglarstwa morskiego i śródlądowego.