Justyna Szmidt dołącza do zespołu ContentHouse i obejmuje stanowisko events & customer education specialist

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Justyna Szmidt dołącza do zespołu ContentHouse i obejmuje stanowisko events & customer education specialist

Justyna Szmidt będzie odpowiedzialna za rozwijanie projektów eventowych agencji – przede wszystkim organizowanej przez ContentHouse konferencji Akademia Marketingu oraz szkoleń na temat efektywnego content marketingu – „Content Standard”.

Justyna Szmidt z branżą związana jest od 2015 roku. Dotychczasowe doświadczenie zdobywała m.in. w zespole FreshMail, gdzie odpowiadała za współorganizowanie konferencji [email protected] My Day oraz licznych szkoleń i wydarzeń takich jak Poranki z e-mail marketingiem, Tour de e-commerce czy Aula Polska Kraków. Justyna na swoim koncie ma także projekty zrealizowane dla branży przemysłu ciężkiego. Jako specjalista ds. marketingu i organizacji eventów w firmie Stigo, odpowiadała za organizację wystaw targowych oraz flagowych wydarzeń z dziedziny oprogramowania produkcyjnego (Stigo PROduction Day 2018, Nowe Perspektywy 4.0 2018 czy User Day 2018).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Szmidt jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego (Politologia, Dziennikarstwo Polityczne) oraz Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie ukończyła kierunek Event Management. Prywatnie interesuje się kocią behawiorytsyką oraz jest zapaloną fanką żeglarstwa morskiego i śródlądowego.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij