TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

GetResponse i PayU łączą siły

GetResponse, polska kompleksowa platforma do online marketingu, nawiązała strategiczną oraz produktową współpracę z PayU – liderem płatności online, obecnym na rynku od 2006 roku.
O autorze
1 min czytania 2019-09-26

GetResponse oraz PayU mają wspólny cel na rynku polskim: wspieranie polskich przedsiębiorstw by mogły efektywnie zwiększać sprzedaż swoich produktów i usług w Internecie.

– Dzięki temu partnerstwu, pomożemy początkującym startupom stawić pierwsze kroki w e-commerce, natomiast dojrzałym sklepom internetowym damy możliwość szybszego wzrostu dzięki takim rozwiązaniom jak marketing automation czy Autofunnel, czyli zintegrowanemu z PayU gotowemu lejkowi sprzedażowemu – mówi Aleksandra Korczyńska, dyrektor marketingu w GetResponse

GetResponse uruchomiło ostatnio nową funkcjonalność – Autofunnel – czyli kompleksowy konfigurator lejka sprzedażowego, który dzięki bezpośredniej integracji z procesorem płatności PayU umożliwia rozpoczęcie sprzedaży w Internecie, bez konieczności korzystania z żadnych dodatkowych narzędzi marketingowych.

W ramach partnerstwa obie firmy przygotowały specjalną ofertę promocyjną dla swoich klientów, tak aby rozwój własnego e-commerce był jeszcze prostszy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Wierzymy, że współpraca z GetResponse przyniesie wymierne korzyści klientom, ze względu na komplementarność oferowanych przez nas usług – dzięki jednej, szybkiej integracji otrzymają oni funkcjonalności wspierające sprzedaż i rozwój e-biznesu w wymagającej branży e-commerce – mówi Marta Siekierska, demand generation manager w PayU.

Słuchaj podcastu NowyMarketing