TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Suzuki poszerza zakres współpracy z PGNiG Superligą

Przez kolejne 3 sezony Suzuki Motor Poland będzie wspierać polską piłkę ręczną jako Oficjalny Partner PGNiG Superligi kobiet i mężczyzn. Szczypiorniści zyskają nową flotę wszechstronnych japońskich samochodów.
O autorze
1 min czytania 2019-09-26

Suzuki Motor Poland i Superliga sp. z o.o. przedłużyły umowę sponsoringową do końca czerwca 2022 roku. Suzuki na jej mocy zostaje Oficjalnym Partnerem PGNiG Superligi kobiet i mężczyzn, a także Oficjalnym Dostawcą Samochodów. W związku z przedłużeniem kontraktu o kolejne trzy sezony, do Superligi zostanie przekazana nowa flota pojazdów – tym samym zarówno kobieca, jak i męska piłka ręczna będzie miała do swojej dyspozycji nowe samochody marki Suzuki.

– Postanowiliśmy kontynuować współpracę z PGNiG Superligą ze względu na popularność, jaką cieszy się piłka ręczna wśród polskich miłośników sportu. Świadczenia w nowym kontrakcie rozszerzyliśmy o dodatkowe samochody z gamy Suzuki. Pojazdy, które wesprą Superligę to wszechstronne crossovery SX4 S-Cross i stylowe, komfortowe SUV-y Vitara. Mamy nadzieję, że pomogą polskim szczypiornistom w rozwoju i realizacji sportowych celów – podsumował Piotr Dulnik, prezes Suzuki Motor Poland.

– Przedłużamy i rozszerzamy współpracę z kolejnym Partnerem PGNiG Superligi, co jest dla nas ogromnym powodem do radości – mówi prezes PGNiG Superligi Marek Janicki. – Przez ostatnie miesiące rozgrywki ligowe przeszły wiele zmian, których efektem jest ogromny wzrost ich wartości marketingowej. Cieszę się, że marka Suzuki postanowiła w jeszcze większym stopniu skorzystać z możliwości promocji jakie daje ligowa piłka ręczna – dodaje Janicki.

Suzuki Motor Poland zgodnie z mottem „Way of Life” promuje aktywny styl życia i zachęca do uprawiania sportu zarówno na profesjonalnym, jak i amatorskim poziomie. Z dumą wspiera wydarzenia sportowe na polskiej i europejskiej scenie. Celem marki jest zachęcanie Polaków do prowadzenia aktywnego trybu życia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Na mocy zawartej umowy, marka Suzuki będzie promowana w trakcie spotkań m.in. na naklejkach, bandach wideo, nośnikach statycznych oraz w mediach digitalowych PGNiG Superligi kobiet i mężczyzn.

Słuchaj podcastu NowyMarketing