Brzmi trochę jak primaaprilisowy żart? Nic dziwnego, w końcu taka „akcja” została początkowo zaprezentowana 1 kwietnia br. – wówczas niemiecki Lidl na swoim facebookowym profilu opublikował zdjęcie niebiesko-żółto-czerwonych sneakersów. Pomysł jednak tak spodobał się użytkownikom, że ostatecznie sieć postanowiła stworzyć takie buty.
Teraz Lidl chce rozdać 400 par limitowanych firmowych sneakersów, a wraz z nimi – bon na zakupy o wartości 100 euro. Aby wygrać, należy pobrać specjalną aplikację i zrobić zdjęcie swoich nóg, stojąc na specjalnej nakładce na podłogę, która pojawiła się w niemieckich sklepach sieci. Następnie za pomocą aplikacji, nanieść na swoje własne obuwie firmowe sneakersy Lidla. Najkreatywniejsze zdjęcia wygrywają.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
Wystartowała najnowsza kampania marki Lidl na Instagramie wykorzystująca format Instastory. Dbając o każdy aspekt estetyczny, Lidl promuje produkty marek własnych w 15 sekundowych filmach. W swojej kampanii sieć postawiła na pobudzające zmysły zjawisko ASMR.
W 119 sklepach Lidla w Danii zamiast jednorazowych foliówek do dyspozycji klientów będą woreczki wielokrotnego użytku, w które będzie można pakować owoce i warzywa.
Słuchaj podcastu NowyMarketing