Brzmi trochę jak primaaprilisowy żart? Nic dziwnego, w końcu taka „akcja” została początkowo zaprezentowana 1 kwietnia br. – wówczas niemiecki Lidl na swoim facebookowym profilu opublikował zdjęcie niebiesko-żółto-czerwonych sneakersów. Pomysł jednak tak spodobał się użytkownikom, że ostatecznie sieć postanowiła stworzyć takie buty.
Teraz Lidl chce rozdać 400 par limitowanych firmowych sneakersów, a wraz z nimi – bon na zakupy o wartości 100 euro. Aby wygrać, należy pobrać specjalną aplikację i zrobić zdjęcie swoich nóg, stojąc na specjalnej nakładce na podłogę, która pojawiła się w niemieckich sklepach sieci. Następnie za pomocą aplikacji, nanieść na swoje własne obuwie firmowe sneakersy Lidla. Najkreatywniejsze zdjęcia wygrywają.
Zobacz również
PS
Wystartowała najnowsza kampania marki Lidl na Instagramie wykorzystująca format Instastory. Dbając o każdy aspekt estetyczny, Lidl promuje produkty marek własnych w 15 sekundowych filmach. W swojej kampanii sieć postawiła na pobudzające zmysły zjawisko ASMR.
W 119 sklepach Lidla w Danii zamiast jednorazowych foliówek do dyspozycji klientów będą woreczki wielokrotnego użytku, w które będzie można pakować owoce i warzywa.
Słuchaj podcastu NowyMarketing