Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Lidl nagradza swoich najwierniejszych klientów firmowymi sneakersami

Lidl nagradza swoich najwierniejszych klientów firmowymi sneakersami
Niemiecki Lidl wystartował z nową kampanią, za pomocą której chce przekazać swoim klientom, jak bardzo są dla niego ważni. W związku z tym, tych najwierniejszych sieć nagrodzi firmowymi sneakersami.
O autorze
1 min czytania 2019-09-27

Brzmi trochę jak primaaprilisowy żart? Nic dziwnego, w końcu taka „akcja” została początkowo zaprezentowana 1 kwietnia br. – wówczas niemiecki Lidl na swoim facebookowym profilu opublikował zdjęcie niebiesko-żółto-czerwonych sneakersów. Pomysł jednak tak spodobał się użytkownikom, że ostatecznie sieć postanowiła stworzyć takie buty.

Teraz Lidl chce rozdać 400 par limitowanych firmowych sneakersów, a wraz z nimi – bon na zakupy o wartości 100 euro. Aby wygrać, należy pobrać specjalną aplikację i zrobić zdjęcie swoich nóg, stojąc na specjalnej nakładce na podłogę, która pojawiła się w niemieckich sklepach sieci. Następnie za pomocą aplikacji, nanieść na swoje własne obuwie firmowe sneakersy Lidla. Najkreatywniejsze zdjęcia wygrywają. 

PS

Wystartowała najnowsza kampania marki Lidl na Instagramie wykorzystująca format Instastory. Dbając o każdy aspekt estetyczny, Lidl promuje produkty marek własnych w 15 sekundowych filmach. W swojej kampanii sieć postawiła na pobudzające zmysły zjawisko ASMR.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

W 119 sklepach Lidla w Danii zamiast jednorazowych foliówek do dyspozycji klientów będą woreczki wielokrotnego użytku, w które będzie można pakować owoce i warzywa.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się