Superbrands to wyróżnienie przyznawane markom, które mają najsilniejszy wizerunek na polskim rynku, które najlepiej odpowiadają na oczekiwania konsumentów i są przez nich chętnie polecane. Marki oceniane są w ramach kategorii, w których funkcjonują. Zaprezentowano również ranking 20 marek, które uzyskały najwyższe noty ogólne. W Top 20 Superbrands, na czwartymi miejscu znalazł się Lidl Polska.
– Superbrands jest to wyróżnienie tym ważniejsze, że siłę marki Lidl doceniła nie tylko Rada Marek, ale przede wszystkim konsumenci. Działamy w bardzo konkurencyjnym otoczeniu więc fakt, że nasze wysiłki są zauważone dodaje nam energii do dalszej pracy. Marka Lidl Polska to przede wszystkim blisko 20 tysięcy utalentowanych i zaangażowanych pracowników. W imieniu każdego z nas bardzo serdecznie dziękujemy za tę nagrodę – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communication, Lidl Polska.
Zobacz również
Ranking Superbrands to wynik dwóch etapów głosowania: ankiety przeprowadzonej na konsumentach, a następnie głosowaniu Rady Marek. Ankietę metodą CAWI po raz kolejny zrealizował Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia. O opinie zapytanych zostało ponad 10 tysięcy konsumentów. Łącznie przebadano ponad dwa tysiące marek. Kluczowym czynnikiem decydującym o przyznaniu wyróżnień był indeks siły marki, który wynikał z różnicy między wynikiem polecania, a odradzania danej marki. Tytuły Superbrands otrzymały marki, które uzyskały indeks większy niż 70% ze średniej dla TOP 3 w danej kategorii i zostały pozytywnie zarekomendowane przez Radę Marek.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell