Superbrands 2020 – Lild Polska wśród najmocniejszych marek

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Superbrands 2020 – Lild Polska wśród najmocniejszych marek

Już po raz szósty Lidl Polska został wyróżniony prestiżowym tytułem Superbrands, tym samym potwierdzając pozycję jednej z najsilniejszych marek na polskim rynku. Wyniki tegorocznego rankingu, XIV edycji Superbrands, ogłoszono 23 września 2019 podczas Business Mixera Superbrands.

Superbrands to wyróżnienie przyznawane markom, które mają najsilniejszy wizerunek na polskim rynku, które najlepiej odpowiadają na oczekiwania konsumentów i są przez nich chętnie polecane. Marki oceniane są w ramach kategorii, w których funkcjonują. Zaprezentowano również ranking 20 marek, które uzyskały najwyższe noty ogólne. W Top 20 Superbrands, na czwartymi miejscu znalazł się Lidl Polska.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Superbrands jest to wyróżnienie tym ważniejsze, że siłę marki Lidl doceniła nie tylko Rada Marek, ale przede wszystkim konsumenci. Działamy w bardzo konkurencyjnym otoczeniu więc fakt, że nasze wysiłki są zauważone dodaje nam energii do dalszej pracy. Marka Lidl Polska to przede wszystkim blisko 20 tysięcy utalentowanych i zaangażowanych pracowników. W imieniu każdego z nas bardzo serdecznie dziękujemy za tę nagrodę – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communication, Lidl Polska.

Ranking Superbrands to wynik dwóch etapów głosowania: ankiety przeprowadzonej na konsumentach, a następnie głosowaniu Rady Marek. Ankietę metodą CAWI po raz kolejny zrealizował Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia. O opinie zapytanych zostało ponad 10 tysięcy konsumentów. Łącznie przebadano ponad dwa tysiące marek. Kluczowym czynnikiem decydującym o przyznaniu wyróżnień był indeks siły marki, który wynikał z różnicy między wynikiem polecania, a odradzania danej marki. Tytuły Superbrands otrzymały marki, które uzyskały indeks większy niż 70% ze średniej dla TOP 3 w danej kategorii i zostały pozytywnie zarekomendowane przez Radę Marek.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij