TWIN .digital collective wygrało przetarg na obsługę marka Zlatý Bažant

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
TWIN .digital collective wygrało przetarg na obsługę marka Zlatý Bažant

Grupa Żywiec rozstrzygnęła przetarg na opracowanie komunikacji marki Zlatý Bažant. Wygrała go agencja TWIN .digital collective, która jest odpowiedzialna za opracowanie konceptu kreatywnego oraz zrealizowanie go przy wykorzystaniu kanałów digital, w tym mediów społecznościowych.

Zlatý Bažant to najchętniej kupowane piwo na Słowacji, warzone od 50 lat w słonecznym rejonie Hurbanowo. Celem kampanii wizerunkowej realizowanej pod hasłem „Na zdravie, Poľsko!” jest wzmocnienie pozycji marki na polskim rynku. Komunikacja marki pokazuje rodowód Zlatego Bažanta, jednocześnie wyraźnie odwołując się do jego obecności w Polsce. Zlatý Bažant uosabia wszystkie zalety kojarzone z piwem od naszych południowych sąsiadów, a jednocześnie jest blisko. Kampania wykorzystuje geotargetowanie, a animowane kreacje, utrzymane w konwencji kolażu, są różne dla różnych miast Polski.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

To już czwarta – po Królewskim, Warce Radler i Leżajsku – marka z portfolio Grupy Żywiec, która zdecydowała się na współpracę z TWIN-em.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij