Discovery Channel z nową identyfikacją wizualną

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Discovery Channel z nową identyfikacją wizualną

Discovery Channel jest liderem wśród kanałów dokumentalnych i nigdy nie przestaje odkrywać, inspirować i… zaskakiwać swoich widzów. Już na październik stacja przygotowała nową identyfikację wizualną, która podtrzymuje bogatą, ponad 30-letnią historię marki.

Przygotowując nową oprawę graficzną stacji twórcy Discovery Channel nie zapomnieli o swoich korzeniach. W logotypie zostaje globus, który od lat był kluczowym elementem identyfikacji marki. Wirująca kula ziemska w literze „D” jest potwierdzeniem prawdziwie globalnego charakteru kanału. Jednocześnie nowy napis „Discovery” ma prosty, nowoczesny charakter.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Razem z nową identyfikacją, Discovery Channel zaprasza na moc nowości programowych tej jesieni! W tym sezonie czeka widzów jeszcze więcej emocji i prawdziwych historii. W październiku na antenie pojawią się nowości, a także znane i lubiane formaty: pierwszy sezon fascynującego programu o pracy służby celno-skarbowej „Nic do zgłoszenia”,  drugi sezon „Lotniska”, dziesiąty sezon kultowej „Gorączki Złota”, kolejna odsłona serii „Brudnej roboty – Czystego zysku” oraz nowość „Strażacy”.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij