Linkleaders i Nanovo rozpoczynają współpracę

Linkleaders rozpoczyna współpracę z Nanovo, liderem rynku nowoczesnych form komunikacji w przestrzeniach handlowo-usługowych. Agencja będzie wspierała klienta w działaniach public relations oraz social media w wymiarze krajowym i międzynarodowym.
O autorze
1 min czytania 2019-10-01

Nanovo projektuje i wdraża cyfrowe kanały komunikacji w fizycznych punktach obsługi i sprzedaży. Firma działa na rynku od ponad 6 lat i współpracuje z takimi markami jak Play, Żabka, eobuwie.pl, HEBE czy RTV Euro AGD. Rozwiązania Nanovo bazują na autorskim oprogramowaniu SIGNIO, zbudowanym i rozwijanym przez zespół technologiczny spółki. Firma rozwija swój biznes w Polsce oraz na rynkach zagranicznych.

– Nanovo rośnie bardzo dynamicznie. W ciągu najbliższych lat planujemy stale rozwijać zespół, technologie oraz produkty. Stawiamy na coraz szerszą współpracę z dotychczasowymi Klientami oraz intensywne pozyskiwanie nowych projektów. Bardzo nas cieszy fakt, że dziś nasze wdrożenia realizujemy również na rynkach zagranicznych. Oczekujemy, że odpowiedni partner komunikacyjny da nam mocne wsparcie w dynamicznym rozwoju firmy – powiedział Piotr Badowski, prezes zarządu Nanovo.

Linkleaders to jedna z największych polskich agencji komunikacji korporacyjnej, employer branding i marketingu rekrutacji. Specjalizuje się we współpracy z czołowymi globalnymi markami sektora nowych technologii, nieruchomości i usług biznesowych.

– Nasze kompetencje z zakresu nowych technologii, nieruchomości komercyjnych oraz międzynarodowych relacji z mediami znajdą doskonałe zastosowanie w edukacji rynku na temat rozwiązań digital in-store. Będziemy partnerem Nanovo w rozwoju biznesu oraz umacnianiu pozycji lidera – powiedział Tomasz Podolak, założyciel Linkleaders.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach współpracy Linkleaders będzie odpowiedzialne za wszystkie działania public relations oraz social media Nanovo, będzie wspierać firmę w działaniach inspiracyjnych oraz edukacyjnych, animując rynek komunikacji digital in-store w Polsce oraz zagranicą.

Słuchaj podcastu NowyMarketing