Familijne jesienne aktywności w telewizji i kinach

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Familijne jesienne aktywności w telewizji i kinach

Jesienią najbardziej rodzinne wafelki w Polsce stawiają na silną komunikację na wielkim i małym ekranie. W telewizji marka Familijne wraca w roli partnera teleturnieju „Koło Fortuny”. Będzie obecna także w kampanii on screen w kinach w całej Polsce.

Działania wspierające markę Familijne zaplanowano na okres od września do listopada br. W ramach współpracy z „Kołem Fortuny”, kosze wafli Familijnych będą wręczane zwycięzcom odcinków, emitowanych na antenie TVP2 do końca listopada br. Komunikacyjnie działania dopełnią emisje billboardów sponsorskich przed i po programie. Rozrywkowa formuła teleturnieju idealnie pasuje do pozycjonowania wafli Familijnych, jako lekkiej przekąski idealnej do rodzinnego chrupania podczas chwil relaksu. Akcja została zaplanowana przez agencję Aldentro.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania on screen będzie realizowana do końca października w 320 kinach w całej Polsce pod hasłem „Mus je schrupać!”. 30-sekundowy spot podkreśla apetyczną kruchość wafelka i kremowe nadzienie w formie musu, charakterystyczne dla unikalnych na rynku Familijnych Gofrowych. Prowadzone działania mają charakter wizerunkowy, przy jednoczesnej ekspozycji najmocniejszych atrybutów produktu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij