Gang Słodziaków znowu górą! – zestawienie YouTube Ads Leaderboard za sierpień 2019 r.

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Gang Słodziaków znowu górą! – zestawienie YouTube Ads Leaderboard za sierpień 2019 r.

Wznowienie promocji związanej z pluszakami Gangu Słodziaków w sklepach Biedronka to także powrót reklam z sympatycznymi zwierzakami do zestawienia YouTube Ads Leaderboard. Klip z nimi w roli głównej królował w sierpniu.

Na pierwszym miejscu zestawienia YouTube Ads Leaderboard za sierpień znalazła się reklama Nowy Gang Słodziaków w Biedronce – otwórz Magiczny Portal! związana z kolejną edycją popularnej akcji promocyjnej w sklepach Biedronka. W 30-sekundowym filmiku tytułowe pluszowe Słodziaki zapraszają dzieci do swojego magicznego leśnego świata. Na drugie miejsce niespodziewanie wskoczył spot Party Wizard Party Time (Clash of Clans 7th Anniversary) promujący grę strategiczną „Clash of Clans” fińskiej firmy Supercell. Gra swoją premierę miała 2 sierpnia 2012 roku, dlatego w tym roku twórcy świętują 7. rocznicę jej wydania. Z tej okazji wprowadzili nowego bohatera Party Wizarda, który zaprasza wszystkich na wielką imprezę!

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Na trzecim miejscu podium tym razem znalazła się reklama Lidla SÓL - najczęściej zadawane pytania | Profesor Mirosław Jarosz NCEŻ o charakterze edukacyjnym. Profesor Mirosław Jarosz, dyrektor Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej odpowiada w niej na najczęstsze pytania dotyczące soli. Wyjaśnia, w których produktach jest najwięcej soli i jaka powinna być jej dzienna dawka, a także tłumaczy czy sól himalajska lub morska jest naprawdę lepsza od kuchennej. Podobny film edukacyjny, tym razem dotyczący cukru CUKIER - najczęściej zadawane pytania | Profesor Mirosław Jarosz NCEŻ zajął także piąte miejsce zestawienia YouTube Ads Leaderboard za sierpień 2019. 

Czwarte miejsce należy zaś do krótkiego poradnika ING Banku Śląskiego Jak płacić telefonem?, w którym ekspert banku pokazuje trzy możliwe sposoby płatności smartfonem na co dzień. Uważa on, że antyczne aparaty telefoniczne, tak samo jak portfele odchodzą do lamusa. Zastąpić je mogą tylko smartfony, które są już dziś naszym telefonami i kartami bankowymi w jednym. 

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij